ul. Joselewicza 4

Urząd Miasta Rzeszowa

Wydział Zamówień Publicznych

1.Dane teleadresowe
Adres ul. Joselewicza 4, 35-064 Rzeszów 

Infolinia Urzędu Miasta Rzeszowa

1 77 88 99 00
e-mail zampub@erzeszow.pl 

Serwis informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa

www.erzeszow.pl
Godziny pracy poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30
2. Dyrektor
Imię i nazwisko Iwona Kosińska-Koś
Adres ul. Joselewicza 4, 35-064 Rzeszów 
3. Kompetencje Dyrektora
Kieruje i organizuje pracę Wydziału.
4. Z-ca Dyrektora
Imię i nazwisko Aleksandra Kuczałek
Adres ul. Joselewicza 4, 35-064 Rzeszów 
5. Kompetencje Z-cy Dyrektora
Sprawuje bezpośredni nadzór nad Oddziałem Dostaw i Usług.

 

6. Podstawa prawna

Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa

Zarządzenie Nr 87/2022 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 20 września 2022 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa

Zarządzenie Nr 120/9/2023 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia  20 lutego 2023 r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa

Zarządzenie Nr 120/9/2023 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia  20 lutego 2023 r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa- wersja edytowalna


Regulaminy udzielania zamówień publicznych

Zarządzenie nr 120/40/2023 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 2 czerwca 2023 r. w sprawie ustalenia Regulaminu udzielania zamówień przez Urząd Miasta Rzeszowa jako pełnomocnika

Zarządzenie nr 120/40/2023 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 2 czerwca 2023 r. w sprawie ustalenia Regulaminu udzielania zamówień przez Urząd Miasta Rzeszowa jako pełnomocnika (wersja edytowalna)

Zarządzenie nr 120/78/2023 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 22 września 2023 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulamin udzielania zamówień przez Urząd Miasta Rzeszowa jako pełnomocnika

Zarządzenie nr 120/78/2023 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 22 września 2023 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulamin udzielania zamówień przez Urząd Miasta Rzeszowa jako pełnomocnika (wersja edytowalna)

Zarządzenie Nr 120/67/2023 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 1 września 2023 r. w sprawie ustalenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych dla Urzędu Miasta Rzeszowa

Zarządzenie Nr 120/67/2023 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 1 września 2023 r. w sprawie ustalenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych dla Urzędu Miasta Rzeszowa ( wersja edytowalna)

Regulamin planowania zamówień publicznych

Zarządzenie Nr 120/68/2023 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 1 września 2023 r. w sprawie ustalenia Regulaminu planowania zamówień publicznych dla Urzędu Miasta Rzeszowa

Zarządzenie Nr 120/68/2023 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 1 września 2023 r. w sprawie ustalenia Regulaminu planowania zamówień publicznych dla Urzędu Miasta Rzeszowa (wersja edytowalna)

Procedura dotycząca Centralnego Rejestru Umów dla zamówień publicznych i Elektronicznego Obiegu Umowy

Zarządzenie Nr 57/2022 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 6 lipca 2022 r. w sprawie procedury prowadzenia Centralnego Rejestru Umów dla zamówień publicznych (CRUZ) i procedury obiegu umowy z wykorzystaniem narzędzia informatycznego (EOU) w Urzędzie Miasta Rzeszowa

Zarządzenie Nr 57/2022 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 6 lipca 2022 r. w sprawie procedury prowadzenia Centralnego Rejestru Umów dla zamówień publicznych (CRUZ) i procedury obiegu umowy z wykorzystaniem narzędzia informatycznego (EOU) w Urzędzie Miasta Rzeszowa (wersja edytowalna)

Zarządzenie nr 121/2022 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 7 grudnia 2022 r. zmieniające zarządzenie w sprawie procedury prowadzenia Centralnego Rejestru Umów dla zamówień publicznych (CRUZ) i procedury obiegu umowy z wykorzystaniem narzędzia informatycznego (EOU) w Urzędzie Miasta Rzeszowa

Zarządzenie nr 121/2022 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 7 grudnia 2022 r. zmieniające zarządzenie w sprawie procedury prowadzenia Centralnego Rejestru Umów dla zamówień publicznych (CRUZ) i procedury obiegu umowy z wykorzystaniem narzędzia informatycznego (EOU) w Urzędzie Miasta Rzeszowa (wersja edytowalna)

Zarządzenie nr 120/67/2024 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 6 marca 2024 r. zmieniające zarządzenie w sprawie procedury prowadzenia Centralnego Rejestru Umów dla zamówień publicznych (CRUZ) i procedury obiegu umowy z wykorzystaniem narzędzia informatycznego (EOU) w Urzędzie Miasta Rzeszowa (wersja edytowalna ) 

Zarządzenie nr 120/67/2024 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 6 marca 2024 r. zmieniające zarządzenie w sprawie procedury prowadzenia Centralnego Rejestru Umów dla zamówień publicznych (CRUZ) i procedury obiegu umowy z wykorzystaniem narzędzia informatycznego (EOU) w Urzędzie Miasta Rzeszowa

7. Struktura organizacyjna

W skład Wydziału Zamówień Publicznych wchodzą:

1. Oddział Inwestycji Architektonicznych, którego pracą kieruje kierownik oddziału; 

2. Oddział Dostaw i Usług, którego pracą kieruje kierownik oddziału.

8. Zadania

Do zadań Wydziału Zamówień Publicznych należy w szczególności:

1) w zakresie obsługi urzędu:

  1. prowadzanie postępowań związanych z udzielaniem zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
  2. sporządzanie planu zamówień i planu postępowań o udzielenie zamówień oraz ich aktualizacji,
  3. sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych,
  4. prowadzenie centralnego rejestru umów dla zamówień publicznych,
  5. weryfikacja notatek służbowych dot. udzielania zamówień o wartości do 130 000 zł netto w celu ustalenia czy zamówienie nie jest częścią innego zamówienia realizowanego przez inne wydziały zamawiające;

2) w zakresie obsługi jednostek organizacyjnych - wykonywanie pomocniczych działań zakupowych polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych w imieniu i na rzecz zamawiających na podstawie porozumień;

3) w zakresie obsługi urzędu i jednostek organizacyjnych:

  1. prowadzenie rejestrów wniosków w sprawie zamówienia publicznego,
  2. weryfikacja wniosków w sprawie zamówienia publicznego,
  3. ewidencjonowanie i publikacja zarządzeń w sprawie powołania komisji przetargowych i ich zmian,
  4. prowadzenie postępowań związanych z udzielaniem zamówień wspólnych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych,
  5. współpraca z wydziałami i jednostkami organizacyjnymi w zakresie prowadzonego postępowania.

Do zadań Oddziału Inwestycji Architektonicznych należy w szczególności:

1) prowadzenie postępowań na roboty budowlane;

2) prowadzenie postępowań na usługi związane z robotami budowlanymi.

Do zadań Oddziału Dostaw i Usług należy w szczególności:

1) prowadzenie postępowań na dostawy;

2) prowadzenie postępowań na usługi z wyłączeniem tych, które są w zakresie zadań Oddziału Inwestycji Architektonicznych.”;


9. Wysokość opłat
Nie dotyczy
10. Rejestry, archiwa, ewidencje

Rejestry

  1. Rejestr wniosków w sprawie zamówienia publicznego
  2. Ewidencję zarządzeń Prezydenta w sprawie powołania komisji przetargowych
  3. Centralny Rejestr Umów dla zamówień publicznych (CRUZ).

Ewidencje

Nie dotyczy

 Archiwa

Dokumentacja postępowań o udzielenie zamówień publicznych przechowywana jest przez 5 lat (kategoria B5), licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku zakończenia postępowania. Umowy zawarte w wyniku postępowań w trybie zamówień publicznych przechowywane są przez 10 lat (kategoria B10), licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku zakończenia obowiązywania umowy. Po upływie tych okresów teczki aktowe przekazuje się do archiwum zakładowego, w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej.Dokumentacja postępowań o udzielenie zamówień publicznych dofinansowanych środkami zewnętrznymi, archiwizowana jest w oparciu o odrębne, właściwe dla konkretnego zamówienia przepisy.

11. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych skierowana do osób, których dane są przetwarzane w wydziale

Przetwarzanie danych osobowych interesantów Wydziału Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Rzeszowa.

 

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Miasto Rzeszów, Rynek 1, 35-064 Rzeszów
  2. Inspektorem ochrony danych jest Antoni Wilk, e-mail: iod@erzeszow.pl, tel. 17 748 4499
  1. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
  2. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
  3. Państwa dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
  4. Posiadają Państwo prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
  5. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zabezpieczenia interesu Państwa i Administratora na wypadek postępowania reklamacyjnego lub dochodzenia roszczeń oraz oceny jakości usług.
12. Informacje nieudostępnione

Na podst. art. 18 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie ujawnia się informacji skutecznie zastrzeżonych w postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych jako tajemnica przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji


Guzik - powrót na górę strony