Urząd Miasta Rzeszowa
|
Wydział Marki Miasta, Współpracy Gospodarczej i Turystyki
|
1. Dane teleadresowe |
Adres |
Rynek 11, 35-064 Rzeszów |
Infolinia Urzedu Miasta Rzeszowa |
1 77 88 99 00 |
e-mail |
mgt@erzeszow.pl |
Serwis informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa |
www.erzeszow.pl |
Godziny pracy |
7.30 - 15.30 |
2. Dyrektor |
Imię i nazwisko |
Kamil Czyż |
Adres |
ul. 3 Maja 7, 35-030 Rzeszów |
e-mail |
kczyz@erzeszow.pl |
|
|
3. Kompetencje Dyrektora |
Kieruje i organizuje pracę Wydziału. |
4. Podstawa prawna |
Zarządzenie Nr 87/2022 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 20 września 2022 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa z późń. zm. |
5. Struktura organizacyjna |
- Wydziałem Marki Miasta, Współpracy Gospodarczej i Turystyki zarządza dyrektor.
- W skład Wydziału Marki Miasta, Współpracy Gospodarczej i Turystyki wchodzą:
1) Referat Marki Miasta, którego pracą kieruje kierownik referatu; 2) Referat Marketingu, którego pracą kieruje kierownik referatu; 3) Referat Współpracy Gospodarczej, którego pracą kieruje kierownik referatu.
|
6. Zadania |
Do zadań Referatu Marki Miasta należy w szczególności:
- realizacja Strategii Marki Rzeszów oraz Programu Promocji Miasta Rzeszowa;
- kreowanie i realizacja polityki promocyjnej miasta;
- monitorowanie przestrzegania zasad stosowania znaku Rzeszów – stolica innowacji;
- ewaluacja Strategii Promocji Marki Rzeszów oraz Programu Promocji Miasta Rzeszowa;
- prowadzenie oficjalnej strony internetowej urzędu;
- prowadzenie turystycznej strony internetowej miasta;
- przygotowywanie i realizacja kampanii promocyjnych i wizerunkowych;
- prowadzenie spraw związanych z zakupem i wykorzystaniem elementów wizualizacji miasta;
- przygotowywanie materiałów promocyjno - informacyjnych o mieście;
- prowadzenie kierunkowych działań miasta w zakresie turystyki, w tym turystyki kongresowo-konferencyjnej we współpracy z podmiotami zewnętrznymi (m.in. z Urzędem Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego, G2A Arena, Portem Lotniczym Rzeszów-Jasionka);
- współpraca i prowadzenie spraw związanych z członkostwem miasta w Podkarpackiej Regionalnej Organizacji Turystycznej;
- organizacja i udział w wyjazdach studyjnych dla touroperatorów i dziennikarzy;
- promocja atrakcji i wydarzeń odbywających się w mieście we współpracy z ich organizatorami;
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi na rzecz promocji miasta;
- współorganizacja i udział w wydarzeniach mieszczących się w kompetencjach wydziału, organizowanych przez podmioty zewnętrzne;
- prowadzenie spraw związanych z powołaniem i funkcjonowaniem w Rzeszowie Convention Bureau oraz Lokalnej Organizacji Turystycznej obejmującej Rzeszów;
- prowadzenie spraw związanych z turystyką filmową, w szczególności udzielanie przedstawicielom branży pomocy w załatwianiu formalności związanych z lokowaniem produkcji filmowej w Rzeszowie;
- realizowanie projektów oraz przedsięwzięć, w ramach projektów z udziałem dofinansowania ze środków zewnętrznych dotyczących promocji.
Do zadań Referatu Marketingu należy w szczególności:
- realizacja Strategii Marki Rzeszów oraz Programu Promocji Miasta Rzeszowa;
- prowadzenie spraw związanych z budżetem wydziału oraz wydziałowym planem zamówień publicznych;
- prowadzenie spraw związanych z promocją przez sport i obce wydarzenia oraz analiza celowości udziału w przedsięwzięciach zewnętrznych;
- organizacja i współpraca przy organizacji wydarzeń o charakterze promocyjnym oraz branżowych odbywających się w mieście;
- prowadzenie spraw związanych z udziałem miasta w krajowych konkursach i rankingach;
- współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi i instytucjami w zakresie organizowania akcji promocyjnych;
- przygotowywanie materiałów promocyjno - informacyjnych o mieście;
- prowadzenie spraw związanych z mecenatem kulturalnym i sportowym;
- współorganizacja i udział w wydarzeniach mieszczących się w kompetencjach wydziału, organizowanych przez podmioty zewnętrzne;
- realizowanie projektów oraz przedsięwzięć, w ramach projektów z udziałem dofinansowania ze środków zewnętrznych dotyczących promocji.
Do zadań Referatu Współpracy Gospodarczej należy w szczególności:
- realizacja Strategii Marki Rzeszów oraz Programu Promocji Miasta Rzeszowa;
- utrzymywanie kontaktów z miastami partnerskimi Rzeszowa;
- przygotowywanie projektów porozumień o współpracy pomiędzy Rzeszowem, a miastami i instytucjami zagranicznymi;
- prowadzenie spraw związanych z udziałem miasta w międzynarodowych rankingach, konkursach i nagrodach;
- prowadzenie spraw związanych z przystąpieniem i członkostwem miasta w międzynarodowych organizacjach;
- prowadzenie spraw związanych z organizowaniem wyjazdów zagranicznych oficjalnych delegacji miejskich oraz przyjmowaniem delegacji zagranicznych przez władze Rzeszowa;
- tłumaczenie i zlecanie tłumaczeń dokumentów z zakresu współpracy międzynarodowej;
- realizowanie projektów oraz przedsięwzięć, w ramach projektów z udziałem dofinansowania ze środków zewnętrznych, dotyczących współpracy, wymiany międzynarodowej i promocji gospodarczej;
- podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania inwestorów;
- udzielanie informacji o warunkach i możliwościach inwestowania w Rzeszowie;
- funkcjonowanie opiekunów inwestora;
- opracowywanie branżowych raportów, analiz i baz danych na potrzeby inwestorów;
- promowanie terenów inwestycyjnych, zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa oraz w podregionie rzeszowskim;
- prowadzenie profili gospodarczych miasta w mediach społecznościowych;
- prowadzenie interaktywnej mapy terenów inwestycyjnych, powierzchni biurowych i magazynowych;
- organizacja własnych i udział w obcych wydarzeniach gospodarczych;
- prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem przy Prezydencie Rady Gospodarczej;
- prowadzenie spraw związanych z mecenatem kulturalnym i sportowym;
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi na rzecz promocji gospodarczej i inwestycyjnej miasta;
- organizacja i udział w wydarzeniach mieszczących się w kompetencjach wydziału, organizowanych przez podmioty zewnętrzne.
Wydział Marki Miasta, Współpracy Gospodarczej i Turystyki poza zadaniami wyszczególnionymi jak wyżej realizuje inne zadania, a w szczególności: prowadzi postępowania dotyczące wykonania i dostawy materiałów promocyjnych, prowadzi ewidencję ilościowo-wartościową zapasów magazynowych materiałów promocyjnych.
|
7. Tryb działania
|
Wydział działa na podstawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa.
|
8. Wysokość opłat |
nie dotyczy |
9. Rejestry, archiwa, ewidencje |
Rejestry, ewidencje - nie dotyczy.
Archiwa - zgodnie z § 63. 1. instrukcji kancelaryjnej teczki aktowe przechowuje się w komórkach organizacyjnych przez dwa lata, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku zakończenia spraw, których akta znajdują się w teczce. Po upływie tego okresu teczki aktowe przekazuje się do archiwum zakładowego, w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej.
|
10. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych skierowana do osób, których dane są przetwarzane w wydziale |
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Rzeszów, Rynek 1, 35-064 Rzeszów. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Antoni Wilk, adres e-mail: iod@erzeszow.pl, numer telefonu 17 875 44 99;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu niezwłocznego uzyskania informacji publicznej zawierającej aktualną wiedzę o sprawach publicznych - na podstawie art. 3 ust. 2 oraz art. 3 ust. 1 pkt. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej;
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres sześciu miesięcy;
- Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zabezpieczenia interesu Pani/Pana i Administratora na wypadek postępowania reklamacyjnego lub dochodzenia roszczeń oraz oceny jakości świadczonych usług;
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania;
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne do zabezpieczenia interesu Pani/Pana i Administratora na wypadek postępowania reklamacyjnego lub dochodzenia roszczeń oraz oceny jakości świadczonych usług.
|
11. Informacje nieudostępnione |
nie dotyczy |