ul. Kopernika 16
Urząd Miasta Rzeszowa |
Centrum Kontaktu i Spraw Obywatelskich | |
1. Dane teleadresowe | ||
Adres | ul. Okrzei 1, 35-064 Rzeszów | |
Infolinia Urzędu Miasta Rzeszowa | 1 77 88 99 00 | |
cks@erzeszow.pl | ||
Serwis informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa | www.erzeszow.pl | |
Godziny pracy | poniedzialek - piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 - 17.00 | |
2. Dyrektor | ||
Imię i nazwisko | Bożena Kuźniar | |
Adres | ul. Okrzei 1, 35-064 Rzeszów | |
3. Kompetencje Dyrektora | ||
Kieruje i organizuje pracę Wydziału na podstawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta. | ||
4. Z-ca Dyrektora | ||
Imię i nazwisko | Augustyn Rębisz | |
Adres | ul. Okrzei 1, 35-064 Rzeszów | |
5. Z-ca Dyrektora | ||
Imię i nazwisko | Barbara Szałęga | |
Adres | ul. Kopernika 16, Rzeszów | |
6. Podstawa prawna | ||
Zarządzenie Nr 120/210/2024 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 8 sierpnia 2024 r. - w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego zarządzenia w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa |
||
7. Struktura organizacyjna | ||
W skład Centrum Kontaktu i Spraw Obywatelskich wchodzą: 1) Oddział Ewidencji Ludności, którego pracą kieruje kierownik oddziału; 2) Oddział Dowodów Osobistych i Spraw Obywatelskich, którego pracą kieruje kierownik oddziału; 3) Oddział Informacji Publicznej; 4) Referat Teleinformatycznej Obsługi Mieszkańców, którego pracą kieruje kierownik referatu. |
||
8. Zadania | ||
Do zadań Centrum Kontaktu i Spraw Obywatelskich należy w szczególności:
|
||
9. Tryb działania | ||
Określa Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa | ||
10. Wysokość opłat | ||
Udostępnienie danych osobowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESEL: Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa 17 zł : Bank PKO BP Rzeszów, nr: 17 1020 4391 2018 0062 0000 0423, z zaznaczeniem „opłata skarbowa”. Opłata za udostępnienie danych jednostkowych 31 zł : Bank PKO BP Rzeszów, nr: 36 1020 4391 0000 6802 0144 6541, z zaznaczeniem „opłata za udostępnienie danych”. Wymeldowanie lub anulowanie zameldowania (wymeldowania) w drodze decyzji administracyjnej: Od decyzji administracyjnej pobiera się opłatę skarbową w wysokości 10 zł. Opłatę skarbową należy wpłacić na rachunek bankowy: 17 1020 4391 2018 0062 0000 0423. Zaświadczenie z akt ewidencji ludności: Opłacie skarbowej nie podlegają zaświadczenia wydane w sprawach wymienionych w art. 2 ustawy o opłacie skarbowej. Zameldowanie w drodze decyzji administracyjnej: Udostępnienie danych z Rejestru Dowodów Osobistych : Opłaty można wnieść na rachunek bankowy: Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa 17 zł : Bank PKO BP Rzeszów, nr: 17 1020 4391 2018 0062 0000 0423, z zaznaczeniem „opłata skarbowa”. Opłata skarbowa za udostępnienie jednostkowych danych 31 zł : Bank PKO BP Rzeszów, nr: 36 1020 4391 0000 6802 0144 6541, z zaznaczeniem „opłata za udostępnienie danych”. Zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy: Zameldowanie/wymeldowanie osoby na pobyt stały : Urząd Miasta Rzeszowa |
||
11. Rejestry, archiwa, ewidencje | ||
Wydział prowadzi rejestr mieszkańców i wprowadza dane do rejestru PESEL i rejestru dowodów osobistych w czasie rzeczywistym. Na pisemny wniosek udostępnia się dane z rejestru PESEL, rejestru mieszkańców i rejestru dowodów osobistych. Wydział prowadzi ewidencje stowarzyszeń zwykłych, które maja siedzibę na terenie miasta Rzeszowa. Wydział gromadzi i przechowuje dokumentację związaną z dowodami osobistymi. |
||
12. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych skierowana do osób, których dane są przetwarzane w wydziale | ||
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy, że:
|
||
13. Informacje nieudostępnione | ||
- |
Urząd Miasta Rzeszowa |
Wydział Finansowy | |
1. Dane teleadresowe | ||
Adres | ul. Okrzei 1, 35-002 Rzeszów | |
Infolinia Urzędu Miasta Rzeszowa | 1 77 88 99 00 | |
umrz@erzeszow.pl | ||
Serwis informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa | www.erzeszow.pl | |
Godziny pracy | poniedziałek - piątek: 7.30 - 15.30, środa: 7.30 - 17.00 | |
Ogólne informacje | RACHUNEK BANKOWY - OPŁATA SKARBOWA: PKO BP S.A. O/RZESZÓW 17 1020 4391 2018 0062 0000 0423 |
|
2. Dyrektor | ||
Imię i nazwisko | Urszula Szczypek | |
Adres | ul. Okrzei 1, 35-002 Rzeszów | |
3. Kompetencje Dyrektora | ||
Kieruje i organizuje pracę Wydziału Finansowego przy pomocy dwóch zastępców dyrektora oraz kierowników oddziałów i kierownika referatu. Bezpośrednio nadzoruje pracę Referatu Ulg Podatkowych i stanowiska ds. kancelaryjnych. | ||
4. Z-ca Dyrektora | ||
Imię i nazwisko | Beata Magnowska | |
Adres | ul. Okrzei 1, 35-002 Rzeszów | |
5. Kompetencje Z-cy Dyrektora | ||
Nadzoruje pracę Oddziału Wymiaru Podatków oraz kieruje pracą Referatu Kontroli Podatkowej. | ||
6. Z-ca Dyrektora | ||
Imię i nazwisko | Aneta Krajewska | |
Siedziba | ul. Okrzei 1, 35-002 Rzeszów | |
7. Kompetencje Z-cy Dyrektora | ||
Nadzoruje pracę Oddziału Rachunkowości Podatkowej, Oddziału Rachunkowości Należności Niepodatkowych, Oddziału Egzekucji Podatków i Opłat. | ||
8. Podstawa prawna | ||
Zarządzenie Nr 120/3/2024 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 3 stycznia 2024 r. w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego zarządzenia w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa. | ||
9. Struktura organizacyjna | ||
W Wydziale Finansowym tworzy się:
|
||
10. Zadania | ||
Do zadań Oddziału Wymiaru Podatków należy:
Do zadań Oddziału Rachunkowości Należności Niepodatkowych należy:
Do zadań Oddziału Egzekucji Podatków i Opłat należy prowadzenie postępowania egzekucyjnego w zakresie należności z tytułu podatków i opłat, dla których Prezydent jest właściwy do ich ustalania, określania i pobierania, a w szczególności:
Do zadań Referatu Ulg Podatkowych należy:
Do zadań Referatu Kontroli Podatkowej należy:
Do zadań Stanowiska ds. kancelaryjnych należy obsługa sekretariatu Wydziału Finansowego. |
||
11. Tryb działania | ||
Podania i wnioski w celu uzyskania odpowiednich decyzji i zaświadczeń można składać w: 1. sekretariacie Wydziału Finansowego; 2. kancelarii ogólnej Urzędu Miasta Rzeszowa (ul. Rynek 12, parter). Tryb działania szczegółowo opisany jest w zakładce „Moja sprawa w urzędzie”, Wydział Finansowy. |
||
12. Wysokość opłat | ||
Opłacie skarbowej podlegają zaświadczenia. Potwierdzenie zapłaty opłaty skarbowej należy dołączyć do wniosku o wydanie zaświadczenia. Wysokość opłaty skarbowej oraz zwolnienia od opłaty skarbowej reguluje ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2023 r. poz. 2111). | ||
13. Rejestry, archiwa, ewidencje | ||
Rejestry
Ewidencje
Archiwa W Wydziale Finansowym przechowuje się akta spraw podatkowych przez dwa lata, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku zakończenia spraw. Po upływie tego okresu teczki aktowe przekazuje się do archiwum zakładowego, w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej. |
||
14. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych skierowana do osób, których dane są przetwarzane w wydziale | ||
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), informujemy, że:
|
||
15. Informacje nieudostępnione | ||
Dane zawarte w rejestrach i ewidencjach prowadzonych przez Wydział Finansowy objęte są tajemnicą skarbową na podstawie art. 293 § 1 i § 2 Ordynacji podatkowej (Dz. U. z 2023 r., poz. 2383 z późn. zm.). |