ul. Grunwaldzka 38

Urząd Miasta Rzeszowa

Biuro Inspektorów Ochrony Danych

1. Dane teleadresowe
Adres ul. Grunwaldzka 38, 35-064 Rzeszów
Infolinia Urzędu Miasta Rzeszowa 1 77 88 99 00
e-mail iod@erzeszow.pl
Serwis informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa www.erzeszow.pl
Godziny pracy poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30
2. Dyrektor
Imię i nazwisko Antoni Wilk
Adres ul. Grunwaldzka 38, 35-064 Rzeszów
3. Kompetencje Dyrektora

1. Koordynacja pracy Biura

2. Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych dla Urzędu Miasta Rzeszowa

4. Podstawa prawna

1. Art. 37 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)

2. Art. 8 ustawy z dania 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych

5. Struktura organizacyjna

1. Dyrektor Biura - Inspektor Ochrony Danych dla Urzedu Miasta Rzeszowa

2. Pracownicy Biura - Inspektorzy Ochrony Danych dla jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Rzeszów

6. Zadania
-

7. Tryb działania

Do zadań Biura Inspektorów Ochrony Danych wykonywanych na rzecz Urzędu Miasta Rzeszowa oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Rzeszów wskazanych odrębnym zarządzeniem, należy w szczególności:

1)    informowanie administratorów, podmiotów przetwarzających oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, a także na mocy innych  przepisów Unii oraz ustaw z zakresu ochrony danych osobowych i doradzanie im w tych sprawach;

2)   monitorowanie przestrzegania niniejszego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, a także na mocy innych  przepisów Unii oraz ustaw z zakresu ochrony danych osobowych i doradzanie im w tych sprawach oraz polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych, w tym podziału obowiązków, działań zwiększających świadomość, szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania oraz powiązanych z tym audytów;

3)   udzielanie na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie ich wykonania;

4)   współpraca z Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

5)   pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych, w tym z uprzednimi konsultacjami oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach;

Zarządzenie nr 31/2018 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 23 maja 2018 r.

Zarządzenie nr VIII/2072/2022 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 7 listopada 2022 r.

8. Wysokość opłat
Nie dotyczy
9. Rejestry, archiwa, ewidencje

1. Ewidencja upoważnień do przetwarzania danych osobowych

2. Zbiorczy rejestr czynności przetwarzania danych osobowych

3. Rejestr naruszeń ochrony danych osobowych

10. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych skierowana do osób, których dane są przetwarzane w wydziale
-
11. Informacje nieudostępnione
-

 

Urząd Miasta Rzeszów

Wydział Inwestycji

1. Dane teleadresowe
Adres ul. Grunwaldzka 38, 35-068 Rzeszów
Infolinia Urzedu Miasta Rzeszowa 1 77 88 99 00
e-mail wi@erzeszow.pl
Serwis informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa www.erzeszow.pl
Godziny pracy poniedziałek, wtorek: 7:30 – 15:30,
środa: 7:30 – 17:00,
czwartek, piątek: 7:30 – 15:30
2. Dyrektor
Imię i nazwisko Beata Sitnik
Adres ul. Grunwaldzka 38, 35-068 Rzeszów
3. Kompetencje Dyrektora
Kieruje i organizuje pracę Wydziału.
4. Zastępca Dyrektora ds. inwestycji
Imię i nazwisko Piotr Bednarski
Adres ul. Grunwaldzka 38, 35-068 Rzeszów
5. Kompetencje Zastępcy Dyrektora ds. inwestycji
Sprawuje bezpośredni nadzór nad Oddziałem Przygotowania i Realizacji Inwestycji.
7. Podstawa prawna
Zarządzenie Nr 87/2022 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 20 września 2022 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa z późniejszymi zmianami w tym po zmianie zarządzeniem nr 109/2022 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 3 listopada 2022 r.
8. Struktura organizacyjna

1. Wydziałem Inwestycji zarządza dyrektor wydziału przy pomocy zastępcy dyrektora ds. inwestycji.

2. W skład Wydziału Inwestycji wchodzą:

1) Oddział Przygotowania i Realizacji Inwestycji;

2) Oddział Ewidencjonowania, Budżetu i Rozliczania Inwestycji, którego pracą kieruje kierownik oddziału.

3. W skład Oddziału Przygotowania i Realizacji Inwestycji wchodzą referaty:

1) Referat Inwestycji Kluczowych, którego pracą kieruje kierownik referatu;

2) Referat Inwestycji Kubaturowych, którego pracą kieruje kierownik referatu;

3) Referat Inwestycji Liniowych, którego pracą kieruje kierownik referatu;

4) Referat Wsparcia Technicznego, którego pracę nadzoruje zastępca dyrektora ds. inwestycji.

4. W skład Oddziału Ewidencjonowania, Budżetu i Rozliczania Inwestycji wchodzi Referat Planowania Inwestycji, którego pracę nadzoruje dyrektor wydziału.

9. Zadania

1. Do zadań Oddziału Przygotowania i Realizacji Inwestycji należy w szczególności:

1) przygotowywanie materiałów do przeprowadzenia procedury przetargowej zadań ujętych w budżecie miasta;

2) przygotowanie materiałów w celu zlecenia programu funkcjonalno-użytkowego dla zadań prowadzonych w trybie zaprojektuj – zbuduj;

3) uczestnictwo w komisjach przetargowych dla postępowań równych lub powyżej 130 tys. zł netto oraz przeprowadzanie postępowań ofertowych na opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót dla postępowań poniżej 130 tys. zł netto;

4) analiza otrzymanej dokumentacji projektowej dla realizowanych zadań przed odbiorem od Wykonawcy dokumentacji w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę w tym uzyskanie akceptacji Komisji Opracowań Projektowych (KOPI);

5) przygotowanie dokumentacji i materiałów niezbędnych do realizacji zadań inwestycyjnych;

6) sprawdzanie złożonych ofert w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach uczestnictwa w komisjach przetargowych;

7) realizacja zadań inwestycyjnych zgodnie z odebraną dokumentacją wraz z decyzjami administracyjnym oraz umową;

8) współudział z miejskimi jednostkami organizacyjnymi przy realizacji inwestycji;

9) pełnienie samodzielnej funkcji inspektora nadzoru na przydzielonych do realizacji zadaniach inwestycyjnych, a w szczególności:

a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,

b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 dopuszczalność stosowania wyrobów przy robotach budowlanych,

c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,

d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy;

10) wyliczanie kar umownych zgodnie z zapisami umów;

11) przygotowywanie projektów uchwał ws. podwyższenia kapitału zakładowego spółek miejskich w zakresie opracowania dokumentacji i realizacji inwestycji;

12) sporządzanie w ustalonych terminach materiałów do sprawozdań i informacji z wykonania zadań inwestycyjnych i wykorzystania środków na ich realizację;

13) prowadzenie ewidencji wartościowo-rodzajowej realizowanych zadań;

14) przekazanie kompletnej dokumentacji powykonawczej do użytkownika;

15) przygotowanie materiałów do sporządzenia dowodów OT;

16) prowadzenie zadań związanych z przygotowaniem i zlecaniem robót na inwestycje związane z udziałem czynników społecznych (grupy inicjatyw lokalnych).

6. Referat Inwestycji Kluczowych, Referat Inwestycji Kubaturowych oraz Referat Inwestycji Liniowych realizują zadania, o których mowa w ust. 5.

7. Do zadań Referatu Wsparcia Technicznego należy w szczególności:

1) prowadzenie czynności związanych z przeglądami gwarancyjnymi;

2) przeprowadzanie w okresie rękojmi przeglądów stanu obiektów po realizacji zadania i egzekwowanie usunięcia usterek;

3) zlecanie usunięcia usterek w ramach wykonawstwa zastępczego;

4) prowadzenie ewidencji przeglądów gwarancyjnych;

5) bieżąca kontrola prawidłowego użytkowania przekazanej użytkownikowi infrastruktury;

6) prowadzenie rejestru oraz analizy usterek i wad oraz określenie metod zapobiegania ich wystąpieniu; 

7) analiza rozwiązań projektowych pod kątem eliminacji wad i usterek; 

8) współpraca z pozostałymi Referatami WI przy przygotowaniu i realizacji inwestycji.

8. Do zadań Oddziału Ewidencjonowania, Budżetu i Rozliczania Inwestycji należy w szczególności:

1) przygotowywanie materiałów do projektu budżetu i Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Rzeszowa w zakresie działalności Wydziału;

2) opracowywanie planów wydatków budżetowych Wydziału Inwestycji w oparciu o obowiązującą klasyfikację wydatków budżetowych;

3) przygotowywanie wniosków o dokonanie stosownych zmian w budżecie i Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Rzeszowa niezbędnych do realizacji zadań prowadzonych przez Wydział;

4) prowadzenie ewidencji zmian budżetowych dokonanych na zadaniach inwestycyjnych realizowanych przez Wydział w danym roku budżetowym w układzie klasyfikacji budżetowej;

5) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności z budżetem i Wieloletnią Prognozą Finansową wniosków o uruchomienie procedury zamówień publicznych i zawieranych umów oraz pozostałych umów nie objętych procedurami ustawy Prawo zamówień publicznych;

6) prowadzenie ewidencji zaangażowania środków finansowych na podstawie wniosków o uruchomienie procedury zamówień publicznych i zawieranych umów oraz pozostałych umów nie objętych procedurami ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z wyliczaniem stanu wolnych środków w ramach zadań realizowanych przez Wydział;

7) sporządzanie i aktualizacja planów zamówień publicznych urzędu na rok budżetowy w zakresie zadań inwestycyjnych realizowanych przez Wydział;

8) sporządzanie i aktualizacja rejestru zawartych umów na przygotowanie i realizację zadań inwestycyjnych;

9) sprawdzanie faktur pod względem zgodności z zapisami umowy, protokołami odbioru robót oraz planem finansowym;

10) wystawianie faktur w związku z realizacją projektów dofinansowywanych ze środków zewnętrznych;

11) wystawianie faktur VAT za materiały odzyskane w trakcie realizacji zadań inwestycyjnych;

12) wystawianie faktur Vat dotyczących aportów wnoszonych do spółek miejskich;

13) wystawianie dokumentów obliczenia wpłaty związanych z dotacjami za prowadzenie przez Gminę Miasto Rzeszów publicznego transportu zbiorowego na terenie sąsiednich gmin.

14) sporządzanie w ustalonych terminach sprawozdań i informacji z wykonania zadań realizowanych i zrealizowanych przez Wydział;

15) przygotowywanie informacji i materiałów do wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych;

16) rozliczanie wydatków dla zadań inwestycyjnych objętych dofinansowaniem;

17) prowadzenie spraw związanych z umowami w sprawie zaciągnięcia pożyczek bez oprocentowania w Spółdzielniach;

18) prowadzenie ewidencji projektów uchwał ws. podwyższenia kapitału zakładowego spółek miejskich w zakresie opracowania dokumentacji i realizacji inwestycji;

19) prowadzenie ewidencji dowodów OT, decyzji na usunięcie drzew i/lub krzewów, decyzji na zajęcie pasa drogowego;

20) sporządzanie sprawozdań w zakresie działalności prowadzonej przez Wydział Inwestycji;

9. Do zadań Referatu Planowania Inwestycji należy w szczególności:

1) prowadzenie ewidencji wniosków w sprawie wprowadzenia do realizacji zadań inwestycyjnych (z wyłączeniem zadań będących w kompetencji jednostek organizacyjnych);

2) wstępna analiza wniosków w sprawie wprowadzenia zadań inwestycyjnych do budżetu i WPF w zakresie prawa dysponowania terenem na cele inwestycyjne oraz możliwości realizacji zadania (z wyłączeniem zadań będących w kompetencji jednostek organizacyjnych);

3) udzielanie odpowiedzi na pisma w sprawie wprowadzenia zadań inwestycyjnych do realizacji i związane z interpelacjami/zapytaniami Radnych Miasta Rzeszowa w sprawie wprowadzenia zadań inwestycyjnych do realizacji;

4) prowadzenie ewidencji wniosków rad osiedli w sprawie wprowadzenia zadań do projektu budżetu (z wyłączeniem zadań będących w kompetencji jednostek organizacyjnych);

5) wstępna analiza wniosków rad osiedli w sprawie wprowadzenia zadań inwestycyjnych do projektu budżetu i WPF w zakresie prawa do dysponowania terenem na cele inwestycyjne oraz możliwości realizacji zadania (z wyłączeniem zadań będących w kompetencji jednostek organizacyjnych);

6) przygotowanie ogólnego opisu planowanego do wykonania zakresu rzeczowego zadań inwestycyjnych oraz ustalanie planowanych kosztów opracowania dokumentacji projektowej i wykonania robót budowlanych zadań inwestycyjnych możliwych do realizacji i wprowadzenia do budżetu lub WPF (z wyłączeniem zadań będących w kompetencji jednostek organizacyjnych);

7) uczestnictwo w dyskusjach publicznych związanych z uchwalanymi zmianami do projektów studium uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz strategii i projektów rozwoju społeczno – gospodarczego miasta i jego zmiany oraz opracowywanie wniosków
i uwag do tych projektów;

8) współdziałanie z Biurem Rozwoju Miasta Rzeszowa przy opracowywaniu projektów planów inwestycyjnych w połączeniu z uchwalanymi planami zagospodarowania przestrzennego dla miasta i zmiany tych planów;

9) współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi w sprawie planowanych inwestycji na terenach zarządzanych przez te jednostki.

10. Wydział Inwestycji wspomaga nadzór Prezydenta nad Miejskim Zarządem Dróg w Rzeszowie, Zarządem Zieleni Miejskiej w Rzeszowie, Zarządem Transportu Miejskiego w Rzeszowie, oraz współdziała z Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego dla miasta.

10. Dane opracowania
Opublikował Sławomir Stelmach 2022-11-04
Wytworzył Beata Sitnik 2022-11-04

  

 


Guzik - powrót na górę strony