Rynek 11

Urząd Miasta Rzeszów

Wydział Kultury i Dziedzictwa Narodowego

1. Dane teleadresowe
Adres ul. Rynek 11, 35-064 Rzeszów
Infolinia Urzędu Miasta Rzeszowa 1 77 88 99 00
e-mail kultura@erzeszow.pl
Serwis Informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa www.erzeszow.pl
Godziny pracy 7:30 - 15:30
2. Dyrektor
Imię i nazwisko Katarzyna Pawlak
Adres ul. Rynek 11, 35-064 Rzeszów
3. Kompetencje Dyrektora
Kieruje i organizuje pracę Wydziału.
4. Podstawa prawna

Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa - Zarządzenie nr 87/2022 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 20 września 2022 r.  w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa

5. Struktura organizacyjna
Wydziałem Kultury i Dziedzictwa Narodowego kieruje dyrektor Wydziału przy pomocy kierowników referatów.
W Wydziale Kultury i Dziedzictwa Narodowego tworzy się Referat ds. upowszechniania kultury oraz Referat ds. udzielania dotacji pracą których kierują kierownicy tych referatów.
6. Zadania

1. Wydziałem Kultury i Dziedzictwa Narodowego zarządza dyrektor wydziału.

2. W skład Wydziału wchodzą:

1) Referat ds. upowszechniania kultury, którego pracą kieruje kierownik referatu;

2) Referat ds. udzielania dotacji, którego pracą kieruje kierownik referatu.

3. Do zadań Referatu ds. upowszechniania kultury należy w szczególności:
1) podejmowanie działań w zakresie rozwoju i upowszechniania kultury;
2) współpraca z Wydziałem Edukacji i placówkami oświatowymi w celu upowszechniania edukacji kulturalnej i poszerzenia uczestnictwa w życiu kulturalnym miasta dzieci i młodzieży;

3) organizowanie oraz współudział w przygotowywaniu imprez kulturalnych na terenie miasta;
4) organizowanie uroczystych rocznic i obchodów świąt narodowych;
5) organizowanie uroczystości związanych z nadaniem tytułów Honorowy Obywatel Miasta Rzeszowa i Zasłużony dla Miasta Rzeszowa;
6) współpraca z organami samorządu wojewódzkiego, administracji państwowej i innymi podmiotami w zakresie realizacji porozumień o prowadzeniu wspólnych instytucji oraz organizacji wspólnych imprez, rocznic i obchodów świąt narodowych;
7) współpraca ze środowiskiem twórczym, organizacjami pozarządowymi, instytucjami kultury oraz szkolnictwem artystycznym w zakresie mecenatu miasta nad artystami i realizacji zadań miasta w zakresie upowszechniania kultury i sztuki;
8) współpraca z miastami bliźniaczymi w zakresie rozwoju kultury; 9) realizacja polityki kulturalnej miasta w dziedzinie inicjatyw artystycznych i kulturalnych;
10) przyjmowanie zawiadomień o imprezach artystycznych i rozrywkowych oraz prowadzenie ich rejestru;
11) współpraca z rzeszowskim środowiskiem twórczym w zakresie prezentacji dorobku artystycznego w kraju i za granicą.
4. Do zadań Referatu ds. udzielania dotacji należy w szczególności:

1) planowanie dotacji z budżetu miasta dla miejskich instytucji kultury;

2) kontrola prawidłowości wykorzystania dotacji z budżetu miasta przyznanych na rzecz miejskich instytucji kultury;

3) prowadzenie spraw związanych z udzielaniem i kontrolą wykorzystania dotacji celowych w zakresie kultury i sztuki;

4) prowadzenie spraw związanych z obsługą programu stypendialnego w zakresie twórczości artystycznej - przyznawaniem stypendiów dla młodych twórców w zakresie twórczości i edukacji artystycznej, które mają na celu wspieranie edukacji oraz rozwój młodzieży uzdolnionej artystycznie.

5. Wydział Kultury i Dziedzictwa Narodowego poza zadaniami wyszczególnionymi w ust. 3 i 4 realizuje inne zadania nadzorowane bezpośrednio przez dyrektora, w szczególności:

1) sprawuje mecenat nad działalnością kulturalną, polegający na wspieraniu i promocji twórczości, edukacji i oświaty kulturalnej, działań i inicjatyw kulturalnych oraz na ochronie dziedzictwa kultury;

2) prowadzi sprawy związane z funkcjonowaniem miejskich instytucji kultury;

3) przygotowuje projekty uchwał Rady w sprawie tworzenia, przekształcania i likwidacji miejskich instytucji kultury, w tym opracowuje projekty statutów miejskich instytucji kultury;

4) opiniuje regulaminy organizacyjne miejskich instytucji kultury;

5) prowadzi rejestr miejskich instytucji kultury;

6) prowadzi sprawy związane z wydawaniem zezwoleń na organizację masowych imprez kulturalno-artystycznych.

6. Wydział Kultury i Dziedzictwa Narodowego wspomaga nadzór Prezydenta nad Biurem Wystaw Artystycznych, Galerią Fotografii Miasta Rzeszowa, Muzeum Dobranocek w Rzeszowie, Rzeszowskim Domem Kultury, Estradą Rzeszowską, Teatrem „Maska"w Rzeszowie oraz Wojewódzką i Miejską Biblioteką Publiczną w Rzeszowie.”;

7. Tryb działania
Wydział działa na podstawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa.
8. Wysokość opłat

Wydanie zezwolenia na imprezę masową - 82 zł.

9. Rejestry, archiwa, ewidencje

Wydział prowadzi następujące rejestry:
- Rejestr Instytucji Kulturalnych - prowadzony jest w oparciu o Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. 
- Rejestr Imprez Kulturalnych

10. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych skierowana do osób, których dane są przetwarzane w wydziale

Przetwarzanie danych osobowych interesantów Wydziału Kultury i Dziedzictwa Narodowego Urzędu Miasta Rzeszowa


Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), informuję, że:
1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Rzeszów, Rynek 1, 35-064 Rzeszów
2.    Inspektorem ochrony danych jest Antoni Wilk, e-mail: iod@erzeszow.pl, tel. 17 748 4499
3.    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu -  Realizacji zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa, na podstawie Ustawy Prawo o Stowarzyszeniach z dnia  7.04.1989 roku, Ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie z dnia 24.04.2003 roku, Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych z dnia 20.03.2009 roku, Ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej z dnia 25.10.1991 roku.
4.    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5.    Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
6.    Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
7.    Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8.    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zabezpieczenia interesu Państwa i Administratora na wypadek postępowania reklamacyjnego lub dochodzenia roszczeń oraz oceny jakości usług.

11. Informacje nieudostępnione
Nie dotyczy.

 

Urząd Miasta Rzeszowa

Wydział Organizacyjno-Administracyjny
1. Dane teleadresowe
Adres ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów
Infolinia Urzędu Miasta Rzeszowa 1 77 88 99 00
e-mail ora@erzeszow.pl
Serwis informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa www.erzeszow.pl
Godziny pracy poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
2. Dyrektor
Imię i nazwisko Alicja Trzyna
Adres ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów
e-mail Alicja.Trzyna@erzeszow.pl 
3. Kompetencje Dyrektora
Dyrektor Wydziału: organizuje i kieruje pracą Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego przy pomocy zastępcy. 
4. Zastępca Dyrektora
Imię i nazwisko Dorota Woźniak
Adres ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów
e-mail Dorota.Wozniak@erzeszow.pl
5. Kompetencje Zastępcy Dyrektora
Sprawuje bezpośredni nadzór nad Oddziałem Organizacyjnym, Oddziałem Zarządzania Dokumentacją, Oddziałem Kadr i Szkoleń oraz Odziałem Płac i Ewidencji Majątku.
6. Podstawa prawna
Zarządzenie nr 87/2022 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 20 września 2022 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa, z późn. zm.
7. Struktura organizacyjna

1. W skład Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego wchodzą:

1) Oddział Organizacyjny, którego pracą kieruje kierownik oddziału;

2) Oddział Zarządzania Dokumentacją, którego pracą kieruje kierownik oddziału;

3) Oddział Kadr i Szkoleń, którego pracą kieruje kierownik oddziału;

4) Oddział Płac i Ewidencji Majątku Urzędu, którego pracą kieruje kierownik oddziału.

8. Zadania

Do zadań Oddziału Organizacyjnego należy w szczególności:

1)  zapewnienie sprawnego funkcjonowania urzędu oraz systematyczne wdrażanie optymalnych zasad organizacji i zarządzania;

2)  prowadzenie prac w zakresie stosowania, utrzymania i doskonalenia systemu zarządzania jakością oraz kontroli zarządczej, na zasadach określonych odrębnym zarządzeniem;

3)  opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego urzędu, wdrażanie postanowień regulaminu oraz przedkładanie Prezydentowi projektów zmian do Regulaminu Organizaczyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa;

4) prowadzenie spraw dotyczących wewnętrznego ustroju miasta oraz ustalenia herbu miasta;

5) prowadzenie spraw związanych ze zmianą granic miasta;

6) opracowywanie we współdziałaniu z Biurem Rady Miasta projektu Statutu Miasta oraz opiniowanie projektów statutów jednostek organizacyjnych, przygotowywanych przez te jednostki;

7) prowadzenie rejestrów zarządzeń Prezydenta na zasadach określonych odrębnym zarządzeniem;

8) prowadzenie spraw związanych z udzielaniem upoważnień i pełnomocnictw na zasadach określonych odrębnym zarządzeniem;

9) przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz na wnioski komisji Rady;

10) prowadzenie spraw organizacyjnych, w tym dotyczących uiszczania składek członkowskich związanych z przynależnością miasta do krajowych stowarzyszeń i fundacji jednostek samorządu terytorialnego;

11) prowadzenie spraw związanych ze współdziałaniem miasta z organami wymiaru sprawiedliwości i Policją, z wykluczeniem czynności operacyjnych;

12) prowadzenie spraw związanych z organizacją wyborów parlamentarnych, Prezydenta RP, organów jednostek samorządu terytorialnego, posłów do Parlamentu Europejskiego oraz referendum ogólnopolskiego i gminnego;

13) prowadzenie książki kontroli przeprowadzanych w urzędzie przez organy kontroli zewnętrznej, koordynowanie przygotowania projektów odpowiedzi na wystąpienia pokontrolne oraz wykonania zaleceń pokontrolnych z zastrzeżeniem § 52 ust. 7 pkt 12 niniejszego Regulaminu;

14) prowadzenie spraw związanych z załatwianiem skarg i wniosków oraz petycji, w zakresie właściwości Prezydenta, na zasadach określonych odrębnym zarządzeniem;

15) obsługa tablicy ogłoszeń urzędu.

Do zadań Oddziału Zarządzania Dokumentacją należy w szczególności:

1) opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji niezbędnej do utrzymania i dalszego rozwoju systemu EZD jako pomocniczego, a następnie podstawowego sposobu wykonywania czynności kancelaryjnych oraz dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw w urzędzie;

2) analiza zagadnień i problematyk w zakresie organizacyjnym oraz formalnoprawnym, związanych z realizacją zadań mających na celu utrzymanie i rozwój w urzędzie systemu EZD;

3) zarządzanie systemem EZD, w szczególności poprzez bieżący nadzór i koordynację prac związanych ze sprawnym funkcjonowaniem dziedzinowego systemu teleinformatycznego, jego dalszym rozwojem i wdrażaniem koniecznych usprawnień, przy ścisłej współpracy z Biurem Obsługi Informatycznej i Telekomunikacyjnej;

4) realizacja wsparcia i szkoleń wewnętrznych dla wydziałów w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją w systemie EZD;

5) prowadzenie kancelarii ogólnej urzędu;

6) przyjmowanie i przekazywanie przesyłek wychodzących operatorowi pocztowemu;

7) monitorowanie realizacji umów na usługi pocztowe;

8) koordynowanie funkcjonowania systemu kancelaryjnego i zasad dotyczących obiegu dokumentacji w urzędzie;

9) prowadzenie rejestru przesyłek przychodzących do urzędu;

10) prowadzenie rejestru przesyłek wychodzących z urzędu;

11) dostarczanie korespondencji do mieszkańców i instytucji na terenie miasta;

12) koordynowanie pracy gońców;

13) segregacja i dystrybucja korespondencji do odpowiednich wydziałów;

14) prowadzenie archiwum zakładowego.

Do zadań Oddziału Kadr i Szkoleń należy w szczególności:

1) realizacja polityki zatrudnienia w urzędzie;

2) planowanie i zapewnienie racjonalnego gospodarowania funduszem płac;

3) opracowywanie projektów: regulaminu pracy, regulaminu wynagradzania, regulaminu służby przygotowawczej, regulaminu ocen i regulaminu nagradzania oraz innych zarządzeń Prezydenta w zakresie spraw kadrowych;

4) prowadzenie spraw osobowych pracowników urzędu, kierowników jednostek organizacyjnych, z wyłączeniem dyrektorów jednostek oświatowych i pomocy społecznej;

5) prowadzenie spraw osobowych dyrektorów instytucji kultury;

6) prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych;

7) wykonywanie zadań w zakresie służby przygotowawczej;

8) wykonywanie zadań w zakresie oceny okresowej pracowników urzędu i dyrektorów jednostek organizacyjnych miasta;

9) prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem i doskonaleniem zawodowym pracowników;

10)  wystawianie delegacji służbowych dla pracowników urzędu i dyrektorów jednostek organizacyjnych, prowadzenie rejestru delegacji;

11)  prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem pracowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych;

12)  prowadzenie spraw związanych z nakładaniem na pracowników i dyrektorów jednostek organizacyjnych kar porządkowych;

13)  wykonywanie zadań w zakresie wewnętrznej polityki antymobbingowej w urzędzie;

14)  współdziałanie z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności w sprawach reklamowania pracowników urzędu od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny;

15)  prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników urzędu;

16)  przeprowadzanie kontroli dyscypliny pracy;

17)  przeprowadzanie kontroli prawidłowości wykorzystywania przez pracowników zwolnień lekarskich od pracy;

18)  sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie spraw kadrowych;

19)  zgłaszanie pracowników do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego oraz ich wyrejestrowywanie;

20)  przekazywanie do Wydziału Księgowo-Rachunkowego informacji kadrowych służących realizacji zadań w zakresie naliczania wynagrodzeń i pochodnych;

21)  organizacja staży absolwenckich i praktyk studenckich w urzędzie;

22)  współdziałanie z Powiatowym Urzędem Pracy w Rzeszowie oraz Powiatową Radą Rynku Pracy w Rzeszowie;

23)  wykonywanie czynności związanych z realizacją zadań Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Urzędu Miasta Rzeszowa.

Do zadań Oddziału Płac i Ewidencji Majątku Urzędu należy w szczególności:

1) sporządzanie list wypłat wynagrodzeń i świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych dla pracowników urzędu;

2) przygotowanie wypłat należności z tytułu: umów zleceń i o dzieło, diet radnych i przewodniczących rad osiedli, ryczałtów za korzystanie z samochodów prywatnych do celów służbowych, świadczeń z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych stypendiów dla uczniów szkół i sportowców oraz wynagrodzeń biegłych i członków komisji działających przy Prezydencie, a także staży w ramach środków funduszu celowego PFRON;

3) prowadzenie rozliczeń publiczno-prawnych urzędu, jako Płatnika z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy;

4) prowadzenie ewidencji szczegółowej rozrachunków i rozliczeń z zakresu określonego w pkt 1-3;

5) sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych ZUS wraz z raportami imiennymi i rocznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych i informacji z tytułu rozliczeń podatku dochodowego od osób fizycznych dla pracowników, radnych, stypendystów oraz osób świadczących usługi w ramach umów cywilno – prawnych;

6) naliczanie i odprowadzanie opłat na fundusz PFRON oraz sporządzanie informacji w tym rocznych o należnych wpłatach;

7) prowadzenie miesięcznych rozliczeń z tytułu PPK dla osób objętych tym świadczeniem;

8) wyliczanie wynagrodzeń dla celów emerytalno – rentowych i ustalenia kapitału początkowego dla pracowników urzędu, a także byłych pracowników zlikwidowanych przedsiębiorstw miejskich, z wyjątkiem jednostek organizacyjnych oświaty, w oparciu o zarchiwizowane dokumenty;

9) weryfikacja przedkładanych do akceptacji umów i projektów umów cywilno - prawnych w zakresie wypełnienia obowiązków Płatnika podatku dochodowego i ubezpieczeń społecznych;

10) występowanie o wydanie indywidualnych urzędowych interpretacji Ministra Finansów z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych oraz składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne i PFRON;

11) prowadzenie rozliczeń oraz dokumentacji Wydziału związanej z windykacją wierzytelności obcych dochodzonych w formie zajęć cywilnych lub administracyjnych z wynagrodzeń i świadczeń pracowników urzędu i usługodawców (osób fizycznych), świadczeniobiorców;

12) prowadzenie kontroli prawno – podatkowej w ramach kontroli formalno – rachunkowej dowodów księgowych zakresu obowiązków Płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych i ubezpieczeń społecznych;

13) przygotowanie danych i analiz z zakresu wykorzystania środków na wynagrodzenia i innych świadczeń;

14) segregowanie, kontrola i dekretacja dowodów księgowych zgodnie z zasadami ustaw o rachunkowości i o finansach publicznych, a w szczególności w zakresie klasyfikacji budżetowej i ważniejszych rodzajów wydatków płacowych oraz z zachowaniem zasad klasyfikacji rodzajowej środków trwałych;

15) prowadzenie ewidencji szczegółowej majątku urzędu, a w szczególności: środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, materiałów w magazynach, pozostałych środków trwałych oraz pozostałych wartości niematerialnych i prawnych, a także pozabilansowej ewidencji drobnego wyposażenia;

16) naliczanie umorzenia majątku urzędu;

17) prowadzenie czynności w zakresie przeprowadzenia i rozliczenia inwentaryzacji w drodze spisu z natury;

18) sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących majątku urzędu zgodnie z zasadami aktów szczegółowych.

9. Tryb działania
-
10. Wysokość opłat
nie dotyczy
11. Rejestry, archiwa, ewidencje
-
12. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych skierowana do osób, których dane są przetwarzane w wydziale
-
13. Informacje nieudostępnione
-

 

 

Urząd Miasta Rzeszowa

Wydział Marki Miasta, Współpracy Gospodarczej
i Turystyki

1. Dane teleadresowe
Adres Rynek 11, 35-064 Rzeszów
Infolinia Urzedu Miasta Rzeszowa 1 77 88 99 00
e-mail mgt@erzeszow.pl
Serwis informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa www.erzeszow.pl
Godziny pracy 7.30 - 15.30
2. Dyrektor
Imię i nazwisko Kamil Czyż
Adres ul. 3 Maja 7, 35-030 Rzeszów
e-mail kczyz@erzeszow.pl
 
3. Kompetencje Dyrektora
Kieruje i organizuje pracę Wydziału.
4. Podstawa prawna
Zarządzenie Nr 87/2022 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 20 września 2022 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa z późń. zm.
5. Struktura organizacyjna
  1. Wydziałem Marki Miasta, Współpracy Gospodarczej i Turystyki zarządza dyrektor.
  2. W skład Wydziału Marki Miasta, Współpracy Gospodarczej i Turystyki wchodzą:  
    1) Referat Marki Miasta, którego pracą kieruje kierownik referatu;
    2) Referat Marketingu, którego pracą kieruje kierownik referatu;
    3) Referat Współpracy Gospodarczej, którego pracą kieruje kierownik referatu.
6. Zadania

Do zadań Referatu Marki Miasta należy w szczególności:

  1. realizacja Strategii Marki Rzeszów oraz Programu Promocji Miasta Rzeszowa;
  2. kreowanie i realizacja polityki promocyjnej miasta;
  3. monitorowanie przestrzegania zasad stosowania znaku Rzeszów – stolica innowacji;
  4. ewaluacja Strategii Promocji Marki Rzeszów oraz Programu Promocji Miasta Rzeszowa;
  5. prowadzenie oficjalnej strony internetowej urzędu;
  6. prowadzenie turystycznej strony internetowej miasta;
  7. przygotowywanie i realizacja kampanii promocyjnych i wizerunkowych;
  8. prowadzenie spraw związanych z zakupem i wykorzystaniem elementów wizualizacji miasta;
  9. przygotowywanie materiałów promocyjno - informacyjnych o mieście;
  10. prowadzenie kierunkowych działań miasta w zakresie turystyki, w tym turystyki kongresowo-konferencyjnej we współpracy z podmiotami zewnętrznymi (m.in. z Urzędem Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego, G2A Arena, Portem Lotniczym Rzeszów-Jasionka);
  11. współpraca i prowadzenie spraw związanych z członkostwem miasta w Podkarpackiej Regionalnej Organizacji Turystycznej;
  12. organizacja i udział w wyjazdach studyjnych dla touroperatorów i dziennikarzy;
  13. promocja atrakcji i wydarzeń odbywających się w mieście we współpracy z ich organizatorami;
  14. współpraca z podmiotami zewnętrznymi na rzecz promocji miasta;
  15. współorganizacja i udział w wydarzeniach mieszczących się w kompetencjach wydziału, organizowanych przez podmioty zewnętrzne;
  16. prowadzenie spraw związanych z powołaniem i funkcjonowaniem w Rzeszowie Convention Bureau oraz Lokalnej Organizacji Turystycznej obejmującej Rzeszów;
  17. prowadzenie spraw związanych z turystyką filmową, w szczególności udzielanie przedstawicielom branży pomocy w załatwianiu formalności związanych z lokowaniem produkcji filmowej w Rzeszowie;
  18. realizowanie projektów oraz przedsięwzięć, w ramach projektów z udziałem dofinansowania ze środków zewnętrznych dotyczących promocji.

Do zadań Referatu Marketingu należy w szczególności:

  1. realizacja Strategii Marki Rzeszów oraz Programu Promocji Miasta Rzeszowa;
  2. prowadzenie spraw związanych z budżetem wydziału oraz wydziałowym planem zamówień publicznych;
  3. prowadzenie spraw związanych z promocją przez sport i obce wydarzenia oraz analiza celowości udziału w przedsięwzięciach zewnętrznych;
  4. organizacja i współpraca przy organizacji wydarzeń o charakterze promocyjnym oraz branżowych odbywających się w mieście;
  5. prowadzenie spraw związanych z udziałem miasta w krajowych konkursach i rankingach;
  6. współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi i instytucjami w zakresie organizowania akcji promocyjnych;
  7. przygotowywanie materiałów promocyjno - informacyjnych o mieście;
  8. prowadzenie spraw związanych z mecenatem kulturalnym i sportowym;
  9. współorganizacja i udział w wydarzeniach mieszczących się w kompetencjach wydziału, organizowanych przez podmioty zewnętrzne;
  10. realizowanie projektów oraz przedsięwzięć, w ramach projektów z udziałem dofinansowania ze środków zewnętrznych dotyczących promocji.

Do zadań Referatu Współpracy Gospodarczej należy w szczególności:

  1. realizacja Strategii Marki Rzeszów oraz Programu Promocji Miasta Rzeszowa;
  2. utrzymywanie kontaktów z miastami partnerskimi Rzeszowa;
  3. przygotowywanie projektów porozumień o współpracy pomiędzy Rzeszowem, a miastami i instytucjami zagranicznymi;
  4. prowadzenie spraw związanych z udziałem miasta w międzynarodowych rankingach, konkursach i nagrodach;
  5. prowadzenie spraw związanych z przystąpieniem i członkostwem miasta w międzynarodowych organizacjach;
  6. prowadzenie spraw związanych z organizowaniem wyjazdów zagranicznych oficjalnych delegacji miejskich oraz przyjmowaniem delegacji zagranicznych przez władze Rzeszowa;
  7. tłumaczenie i zlecanie tłumaczeń dokumentów z zakresu współpracy międzynarodowej;
  8. realizowanie projektów oraz przedsięwzięć, w ramach projektów z udziałem dofinansowania ze środków zewnętrznych, dotyczących współpracy, wymiany międzynarodowej i promocji gospodarczej;
  9. podejmowanie działań na rzecz pozyskiwania inwestorów;
  10. udzielanie informacji o warunkach i możliwościach inwestowania w Rzeszowie;
  11. funkcjonowanie opiekunów inwestora;
  12. opracowywanie branżowych raportów, analiz i baz danych na potrzeby inwestorów;
  13. promowanie terenów inwestycyjnych, zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta Rzeszowa oraz w podregionie rzeszowskim;
  14. prowadzenie profili gospodarczych miasta w mediach społecznościowych;
  15. prowadzenie interaktywnej mapy terenów inwestycyjnych, powierzchni biurowych i magazynowych;
  16. organizacja własnych i udział w obcych wydarzeniach gospodarczych;
  17. prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem przy Prezydencie Rady Gospodarczej;
  18. prowadzenie spraw związanych z mecenatem kulturalnym i sportowym;
  19. współpraca z podmiotami zewnętrznymi na rzecz promocji gospodarczej i inwestycyjnej miasta;
  20. organizacja i udział w wydarzeniach mieszczących się w kompetencjach wydziału, organizowanych przez podmioty zewnętrzne.

Wydział Marki Miasta, Współpracy Gospodarczej i Turystyki poza zadaniami wyszczególnionymi jak wyżej realizuje inne zadania, a w szczególności: prowadzi postępowania dotyczące wykonania i dostawy materiałów promocyjnych, prowadzi ewidencję ilościowo-wartościową zapasów magazynowych materiałów promocyjnych.

7. Tryb działania

Wydział działa na podstawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa.

    8. Wysokość opłat
    nie dotyczy
    9. Rejestry, archiwa, ewidencje

    Rejestry, ewidencje - nie dotyczy.

    Archiwa - zgodnie z § 63. 1. instrukcji kancelaryjnej  teczki aktowe przechowuje się w komórkach organizacyjnych przez dwa lata, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku zakończenia spraw, których akta znajdują się w teczce. Po upływie tego okresu teczki aktowe przekazuje się do archiwum zakładowego, w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej.

    10. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych skierowana do osób, których dane są przetwarzane w wydziale
    Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy, że:
    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Rzeszów, Rynek 1, 35-064 Rzeszów. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Antoni Wilk, adres e-mail: iod@erzeszow.pl,  numer telefonu 17 875 44 99;
    2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu niezwłocznego uzyskania informacji publicznej zawierającej aktualną wiedzę o sprawach publicznych - na podstawie art. 3 ust. 2 oraz art. 3 ust. 1 pkt. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej;
    3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej;
    4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres sześciu miesięcy;
    5. Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zabezpieczenia interesu Pani/Pana i Administratora na wypadek postępowania reklamacyjnego lub dochodzenia roszczeń oraz oceny jakości świadczonych usług;
    6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania;
    7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
    8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne do zabezpieczenia interesu Pani/Pana i Administratora na wypadek postępowania reklamacyjnego lub dochodzenia roszczeń oraz oceny jakości świadczonych usług.
    11. Informacje nieudostępnione
    nie dotyczy

    
    Guzik - powrót na górę strony