Punkty informacyjne
Infolinia Urzędu Miasta Rzeszowa | tel. 1 77 88 99 00 |
Punkt Informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa (ul. Okrzei 1) | tel. 1 77 88 99 00 |
Punkt Informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa (Plac Ofiar Getta 7) | tel. 1 77 88 99 00 |
Punkt Informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa (ul. Kopernika 15) | tel. 1 77 88 99 00 |
Punkt Obsługi Mieszkańców w Galerii Handlowej „Nowy Świat” (ul. Krakowska 20) | tel. 1 77 88 99 00 punkt.nowyswiat@resman.pl |
Punkt Obsługi Mieszkańców w Centrum Kulturalno-Handlowym "Millenium Hall" (al. Kopisto 1) | tel. 1 77 88 99 00 punkt.millenium@resman.pl |
Punkt Obsługi Mieszkańców w Centrum Handlowym „Plaza Rzeszów” (ul. Rejtana 65) | tel. 1 77 88 99 00 punkt.plaza@resman.pl |
Punkt Obsługi Mieszkańców w Galerii „Rzeszów” (al. Piłsudskiego 44) | tel. 1 77 88 99 00 punkt.rzeszow@resman.pl |
Siedziba
Adres: ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
E-Mail: umrz@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: Karolina Domagała
Siedziba: ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów
Siedziba
Adres ul. Rynek 7, 35-064 Rzeszów
Telefon 1 77 88 99 00
e-mail iod@erzeszow.pl
Godziny pracy
poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30
Dyrektor
Imię i nazwisko Antoni Wilk
Siedziba ul. Rynek 7, 35-064 Rzeszów
Adres siedziby:
ul. Rynek 7
35-064 Rzeszów
Kontakt:
Infolinia: 1 77 88 99 00
fax.: 17 875 41 95
e-mail: sr@erzeszow.pl
godz. pracy: pn.-pt.: 7.30 - 15.30
środa: 7.30 - 17.00
Dyrektor Wydziału:
Małgorzata Wojnowska
adres siedziby: ul. Rynek 7, 35-064 Rzeszów
e-mail: sr@erzeszow.pl
Siedziba
Adres: 3 Maja 13, 35-030 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
E-Mail: urbanlab@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 18.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: Tomasz Skoczylas
Siedziba: 3 Maja 13, 35-030 Rzeszów
Siedziba
Adres: ul. Okrzei 1, 35-002 Rzeszów
Infolinia: 17 875 42 15
Fax: 17 875 42 77
E-mail: bu@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30
Dyrektor
Imię i nazwisko: Marta MAZURKIEWICZ
Siedziba: ul. Okrzei 1, 35-002 Rzeszów
E-mail: bu@erzeszow.pl
-
Uchwała Nr LXXVIII-1343-2010 w sprawie prac nad projektem uchwaly budżetowej (36.25 kB)
załączył:Agnieszka Głowa, Redaktor dnia2019-11-22 13:06 Liczba pobrań:13
-
Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie prac nad projektem uchwały budżetowej (285.99 kB)
załączył:Agnieszka Głowa, Redaktor dnia2019-11-22 13:06 Liczba pobrań:5
-
Prowadzone sprawy (1.04 MB)
załączył:Agnieszka Głowa, Redaktor dnia2020-01-14 11:13 Liczba pobrań:20
Siedziba
Adres: ul. Okrzei 1, 35-064 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
Fax: 17 875 42 60
E-Mail: fn@erzeszow.pl
ESP: umrzfn
Godziny pracy: pon., wt., czw. i pt.: 7.30-15.30, w środy 7.30-17.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: ---
Siedziba
Adres: ul. Okrzei 1, 35-002 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
Tel:1 77 88 99 00
Fax: 17 875 42 30
E-Mail: kr@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa 7.30 – 17.00
Siedziba
Adres: ul. Okrzei 1, 35-064 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
Fax: 17 875 44 00
E-Mail: so@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek - piątek 7.30 - 15.30, środa 7.30 - 17.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: Adam Litwa
Siedziba: ul. Okrzei 1 pok. nr 8, 35-064 Rzeszów
E-Mail: alitwa@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje Wydziałem i organizuje jego pracę.
Z-ca Dyrektora
Imię i nazwisko: Augustyn Rębisz
Siedziba: ul. Okrzei 1 pok. nr 2, 35-064 Rzeszów
E-Mail: arebisz@erzeszow.pl
Kompetencje: Współdziałanie z Dyrektorem Wydziału w sprawach dotyczących organizacji pracy
Wydziału oraz kierowanie Wydziałem w przypadku jego nieobecności.
Siedziba
Adres: Langiewicza 15, 35-021 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
E-Mail: bk@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30
Dyrektor
Imię i nazwisko: Bogusław Bieniasz
Siedziba: Langiewicza 15, 35-021 Rzeszów
E-Mail: bieniaszb@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Wydziału.
Siedziba
Adres: ul. Króla Kazimierza 9, 35-061 Rzeszów
Telefon: 17 875 44 91
Fax: 17 875 44 93
E-Mail: oi@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: Lesław BAŃDUR
Siedziba: ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów
Telefon: 17 875 45 05
E-Mail: leslaw.bandur@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Biura
Zastępca Dyrektora
Imię i nazwisko: Sławomir ŚWIDER
Siedziba: ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów
E-Mail: swiders@erzeszow.pl
Sedziba
Adres: ul. Kopernika 15, 35-064 Rzeszów
Sekretariat: 17 875 43 34
Fax: 17 875 43 40
E-Mail: ar@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 – 15.30,
środa 7.30 – 17.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: Andrzej SKOTNICKI
Siedziba: ul. Kopernika 15, 35-064 Rzeszów
E-Mail: askotnicki@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Wydziału.
Zastępca Dyrektora
Imię i nazwisko: Katarzyna LEŚKO
Siedziba: ul. Kopernika 15, 35-064 Rzeszów
E-Mail: klesko@erzeszow.pl
-
1 Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunków zabudowy (1.30 MB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-12-31 11:33 Liczba pobrań:777
-
2 Wniosek o zarejestrowanie DZIENNIKA BUDOWY (28.75 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2022-01-13 11:18 Liczba pobrań:133
-
3 Wniosek o wydanie zaświadczenia o samodzielności lokalu-lokali (654.17 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-12-21 11:07 Liczba pobrań:64
-
4 (PB-18) Zgłoszenie zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części (Obowiązuje od 17.02.2021) (277.06 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-07-05 10:28 Liczba pobrań:103
-
7 (PB-2) Zgłoszenie budowy lub wykonywania innych robót budowlanych (Obowiązujący od 18.02.2021 r.) (451.55 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-02-18 10:39 Liczba pobrań:1447
-
7a (PB-2a) Zgłoszenie budowy lub przebudowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego (Obowiązujący od 05.07.2021) (262.76 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-07-05 09:58 Liczba pobrań:139
-
8 (PB-9) Wniosek o przeniesienie decyzji o pozwoleniu na budowę (Obowiązujący od 19.02.2021) (458.87 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-02-23 15:24 Liczba pobrań:441
-
9 Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy (41.00 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-05-20 09:07 Liczba pobrań:283
-
10 (PB-14) Wniosek o wydanie decyzji wejścia w teren sąsiedniej nieruchomości (Obowiązuje od 17.02.2021) (288.97 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-02-17 12:57 Liczba pobrań:98
-
12 Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki z MPZP (33.50 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-12-03 11:52 Liczba pobrań:87
-
13 Wniosek o wydanie wypisu i wyrysui z MPZP (29.00 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2019-12-23 14:07 Liczba pobrań:590
-
14 Uzupełnienie wniosku (30.50 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2020-02-21 14:45 Liczba pobrań:828
-
15 (PB-11) Wniosek o przeniesienie praw ze zgłoszenia, wobec którego organ nie wniósł sprzeciwu (Obowiązujący od 19.02.2021) (456.99 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-02-23 15:23 Liczba pobrań:59
-
16 (PB-13) Wniosek o wydanie decyzji o wyłączeniu art. 45a ust. 1 Prawo budowlane (Obowiązujący od 19.02.2021) (441.46 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-02-23 15:23 Liczba pobrań:122
-
17 (PB-4) Zgłoszenie rozbiórki (Obowiązujący od 19.02.2021) (463.98 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-02-23 15:23 Liczba pobrań:161
-
18 (PB-3) Wniosek o pozwolenie na rozbiórkę (Obowiązujący od 26.02.2021) (251.89 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-03-02 11:59 Liczba pobrań:154
-
19 (PB-1) Wniosek o pozwolenie na budowę (Obowiązujący od 01.07.2021) (283.37 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-07-05 10:10 Liczba pobrań:767
-
20 (PB-6) Wniosek o wydanie odrębnej decyzji o zatwierdzeniu projektu zagospodarowania działki lub terenu lub projektu architektoniczno-budowlanego (Obowiązujący od 01.07.2021) (179.82 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-07-05 10:01 Liczba pobrań:76
-
21 (PB-7) Wniosek o wydanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę (Obowiązujący od 01.07.2021) (315.16 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-07-05 10:02 Liczba pobrań:128
-
22 (PB-8) Wniosek o wydanie pozwolenia na budowę tymczasowego obiektu tymczasowego (Obowiązujący od 01.07.2021) (285.13 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-07-05 10:02 Liczba pobrań:32
-
23 (PB-5) Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (Obowiązujący od 01.07.2021) (230.55 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-07-09 12:31 Liczba pobrań:1263
-
12 Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki z MPZP (33.50 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-12-03 11:52 Liczba pobrań:86
Siedziba
Adres: ul. Kopernika 15, 35-002 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
E-Mail: ge@um.rzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: Marcin PIEKARZ
Siedziba: ul. Kopernika 15, 35-002 Rzeszów
E-Mail: ge@um.rzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Wydziału Geodezji przy pomocy zastepcy Dyrektora i Kierowników Oddziałów.
Zastępca Dyrektora
Imię i nazwisko: Zygmunt PYSZ
Siedziba: ul. Kopernika 15, 35-002 Rzeszów
E-Mail: zygmunt.pysz@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Wydziału Geodezji przy pomocy Kierowników Oddziałów.
Siedziba
Adres: ul. Baldachówka 8/9, 35-061 Rzeszów
Infolinia Urzędu Miasta: 1 77 88 99 00
E-Mail: konsument@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30
Infolinia Ogólnopolska:
801 440 220 , 22 290 89 16 ( opłata wg taryfy operatora)
infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00
Dyrektor
Imię i nazwisko: Radomir Stasicki
Siedziba: ul. Baldachówka 8/9, 35-061 Rzeszów
E-mail: konsument@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Wydziału.
Siedziba
Adres: Rynek 11, 35-064 Rzeszów
tel. 1 77 88 99 00
e-mail: mgt@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: Kamil Czyż
Siedziba: 3 Maja 7, Rzeszów
e-mail: kczyz@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Wydziału.
Siedziba
Adres: Plac Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
Fax: 17 875 46 41
E-Mail: edg@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek 7.30 - 15.30, środa 7.30 - 17.00
p.o. Dyrektora
Imię i nazwisko: Agnieszka Czyż-Byjoś
Siedziba: Plac Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów
E-Mail: edg@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Biura
Siedziba
Adres: pl. Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów
Sala Ślubów: Rynek 1 (Ratusz)
Infolinia: 1 77 88 99 00 Fax: 17 875 46 18
e-mail: usc@erzeszow.pl
-
Wykaz ksiąg stanu cywilnego będących w zasobach archiwalnych USC w Rzeszowie (29.63 kB)
załączył:Agnieszka Świder, Administrator dnia2020-10-23 13:33 Liczba pobrań:325
Urząd Miasta Rzeszowa |
Wydział Komunikacji |
Data zatwierdzenia 2020-10-23 |
1. Siedziba | ||
Adres
|
Pl.Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów | |
Telefon
Fax
|
17 875 45 63
17 875 45 65
|
|
e-mail
|
||
www
|
||
Godziny pracy
|
pn - pt: 7:30 - 15:30
śr: 7:30 - 17:00
|
|
2. Dyrektor | ||
Imię i nazwisko | ZDZISŁAW SUDOŁ | |
Siedziba |
Pl. Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów
|
|
Telefon |
17 875 45 63
|
|
zsudol@erzeszow.pl | ||
3. Kompetencje Dyrektora | ||
Dyrektor Wydziału: organizuje i kieruje pracą Wydziału Komunikacji przy pomocy Kierowników Referatów.
Bezpośrednio nadzoruje pracę: - Referatu Praw Jazdy, - Referatu Rejestracji Pojazdów, - Referatu Transportu Drogowego.
|
||
4. Kierownicy Wydziału
|
||
Kierownik Referatu Praw Jazdy:
Imię i nazwisko: Sylwia Łoza
e-mail:sloza@erzeszow.pl
Tel: 17 875 45 73
Kierownik Referatu Rejestracji Pojazdów:
Imię i nazwisko: Eliza Tryczyńska - Wróbel
Tel: 17 875 44 88
Kierownik Referatu Transportu Drogowego:
Imię i nazwisko: Iwona Bachórz
e-mail: ibachorz@erzeszow.pl
Tel: 17 875 40 88
|
||
5. Struktura organizacyjna
|
||
Wydziałem Komunikacji zarządza Dyrektor Wydziału przy pomocy Kierowników Referatów.
W Wydziale Komunikacji tworzy się:
1) Referat Praw Jazdy, 2) Referat Rejestracji Pojazdów, 3) Referat Transportu Drogowego.
|
||
6. Szczegółowe zadania referatów
|
||
Do zadań Referatu Praw Jazdy należy w szczególności:
- prowadzenie spraw związanych z: a) wydawaniem uprawnień do kierowania pojazdami, b) zatrzymywaniem i zwrotem zatrzymanych praw jazdy, c) wydawaniem międzynarodowych praw jazdy, d) dokonywaniem wpisu potwierdzającego odbycie kwalifikacji wstępnej lub szkolenia okresowego, - przyjmowanie zawiadomień o zmianie danych zawartych w dokumentach uprawniających do kierowania pojazdami, a także przyjmowanie zawiadomień o ich zgubieniu lub kradzieży oraz wydawanie wtórników, - prowadzenie spraw związanych z kierowaniem osób posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami do kontrolnego sprawdzenia kwalifikacji oraz poddania się badaniom lekarskim. Do zadań Referatu Rejestracji Pojazdów należy w szczególności:
- dokonywanie rejestracji pojazdów oraz prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dowodów rejestracyjnych lub dokumentów czasowo dopuszczających pojazd do ruchu oraz tablic rejestracyjnych, - przyjmowanie zawiadomień o nabyciu lub zbyciu pojazdu, dokonaniu istotnych zmian konstrukcyjnych w pojeździe, jego zniszczeniu (kasacji) bądź o zmianie adresu właściciela, - prowadzenie spraw związanych z wycofywaniem pojazdów z ruchu, - określanie i wpisywanie terminu badania technicznego pojazdu do dowodu rejestracyjnego pojazdu rejestrowanego po raz pierwszy, - prowadzenie spraw związanych z zatrzymywaniem dowodów rejetracyjnych lub odpowiadających im dokumentów przez organ kontroli i ich zwrotem po ustaniu przyczyn zatrzymania, - prowadzenie postępowań administracyjnych i wydawanie decyzji w sprawie nakładania kar pieniężnych za niezgłoszenie zbycia/nabycia pojazdu oraz za nieprzerejestrowanie pojazdu sprowadzonego z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Do zadań Referatu Transportu Drogowego należy:
- dokonywanie wpisu lub zmiany zakresu wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców oraz sprawowanie nadzoru nad tymi ośrodkami,
- dokonywanie wpisu lub zmiany zakresu wpisu osoby do ewidencji instruktorów i wydawanie legitymacji instruktora nauki jazdy,
- dokonywanie wpisu lub zmiany zakresu wpisu osoby do ewidencji wykładowców i wydawanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji,
- dokonywanie wpisu lub zmiany zakresu wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów oraz sprawowanie nadzoru nad tymi stacjami,
- udzielanie lub zmiana uprawnień imiennych dla diagnostów do wykonywania badań technicznych i cofanie tych uprawnień;
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem, zmianą, wydawaniem wtórników,
- wydawanie i dokonywanie zmian zaświadczeń na przewozy drogowe na potrzeby własne,
- prowadzenie spraw związanych z zawieszeniem wykonywania krajowego transportu drogowego przez przedsiębiorców,
- prowadzenie spraw związanych z kontrolą przedsiębiorców posiadających uprawnienia do wykonywania transportu drogowego,
- ocena dobrej reputacji przewoźników drogowych,
- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu transportu drogowego,
- wydawanie zaświadczeń dotyczących pojazdów,
- prowadzenie magazynu tablic rejestracyjnych i druków ścisłego zarachowania z zakresu spraw prowadzonych przez Wydział Komunikacji,
- prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem i ewidencją projektów organiacji ruchu na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Rzeszowa.
|
||
7. Podstawa prawna | ||
Zarządzenie Nr 19/2013 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 27 lutego 2013 r. z późn. zm. w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa.
|
||
8. Tryb działania | ||
Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Rzeszowa nadanym Zarządzeniem Nr 19/2013 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 27 lutego 2013 r. z późn. zm. | ||
9. Rachunki bankowe |
||
Rachunki bankowe:
Opłata skarbowa: 17 1020 4391 2018 0062 0000 0423
Opłata za rejestrację pojazdów: 29 1020 4391 0000 6102 0144 6525
Opłata za wydanie uprawnień do kierowania pojazdami: 29 1020 4391 0000 6102 0144 6525
Opłata za wydanie licencji, zaświadczeń, zezwoleń, wypisów: 29 1020 4391 0000 6102 0144 6525
|
||
10. Rejestry, archiwa, ewidencje | ||
Rejestry:
- pojazdów, - kart pojazdów, - dowodów rejestracyjnych, - pozwoleń czasowych, - znaków legalizacyjnych, - nalepek na szybę, - wydawanych licencji, zaświadczeń i zezwoleń wymaganych w transporcie drogowym, - praw jazdy międzynarodowych. Ewidencja:
- kierowców,
- pojazdów, - firm transportowych,
- diagnostów i Stacji Kontroli Pojazdów, - instruktorów nauki jazdy i Ośrodków Szkolenia Kierowców, - projektów organizacji ruchu.
Archiwa: archiwizowane są wszystkie akta kierowców i pojazdów jak również wnioski wraz z niezbędnymi dokumentami dotyczącymi wydania licencji, zezwoleń i zaświadczeń.
|
||
11. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych | ||
Przetwarzanie danych osobowych interesantów Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Rzeszowa
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str.1), dalej „RODO”, informuję że:
|
||
12. Informacje nieudostępnione | ||
Nieudostępniane są dane osobowe dotyczące włascicieli pojazdów i kierowców. | ||
Dane opracowania | ||
Opracował | Eliza Tryczyńska - Wróbel | 20.12.2019 |
Zatwierdził | Zdzisław Sudoł | 23.10.2020 |
Siedziba
Adres: Plac Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
Fax: 17 875 41 66
E-mail: fp@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30
Dyrektor
Imię i nazwisko: dr inż. Paweł POTYRAŃSKI
Siedziba: Rynek 1, 35-064 Rzeszów
E-mail: ppotyranski@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Wydziału.
Zastępca Dyrektora
Imię i nazwisko: mgr inż. Ryszard BIENIEK
Siedziba: Plac Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów
E-mail: rbieniek@erzeszow.pl
Siedziba
Adres: ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
E-Mail: aw@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30
Audytor wewnętrzny
Imię i nazwisko: Magdalena BARNAŚ-KISIEL
Siedziba: ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów
E-Mail: aw@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Biura.
Siedziba
35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1, pok. 801 (8 piętro)
tel. 17 875 44 77, 17 875 45 95, 17 875 47 23
Infolinia: 1 77 88 99 00
E-Mail: mkz@erzeszow.pl
Godziny pracy: pon.-pt. od 7.30 do 15.30
Struktura organizacyjna
Miejski Konserwator Zabytków - Edyta Dawidziak (czasowe zastępstwo pełni Natalia Zachwieja)
Siedziba
Adres: ul. Króla Kazimierza 9, 35-061 Rzeszów
Telefon: 17 875 44 91
Fax: 17 875 44 93
E-Mail: oi@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: Lesław BAŃDUR
Siedziba: ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów
Telefon: 17 875 45 05
E-Mail: leslaw.bandur@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Biura
Zastępca Dyrektora
Imię i nazwisko: Sławomir ŚWIDER
Siedziba: ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów
E-Mail: swiders@erzeszow.pl
Siedziba
Adres: ul.Hanasiewicza 10, 35-064 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
E-Mail: kjozefczyk@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30
Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
Imię i nazwisko: Krystyna Józefczyk
Siedziba: ul.Hanasiewicza 10, 35-064 Rzeszów
Telefon: 17 875 43 84
E-Mail: kjozefczyk@erzeszow.pl
Siedziba:
środa: 7:30 – 17:00
czwartek, piątek: 7:30 – 15:30
Siedziba: ul. Hanasiewicza 10, 35-103 Rzeszów
Siedziba
Adres: ul. Hanasiewicza 10, 35-103 Rzeszów
Telefon sekretariat: 17 875 44 25
Fax: 17 875 44 27
pozostałe telefony:
17 875 44 28
17 875 44 29
17 875 44 32
E-Mail: zkr@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30
Dyrektor
Imię i nazwisko: Piotr Jarosz
Siedziba: ul. Hanasiewicza 10, 35-103 Rzeszów
Telefon: 17 875 44 26
E-Mail: pjarosz@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę WZKiOL.
Siedziba
Adres: ul. Joselewicza 4, 35-064 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30,
Stanowisko do spraw BHP
Imię i nazwisko: Marta DRAL
Siedziba: ul. Joselewicza 4, 35-064 Rzeszów
Siedziba
Adres: ul. Joselewicza 4, 35-064 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
E-Mail: zampub@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30
Dyrektor
Imię i nazwisko: Iwona Kosińska-Koś
Siedziba: ul. Joselewicza 4, 35-064 Rzeszów
E-Mail: zampub@erzeszow.pl
Zastępca Dyrektora
Imię i nazwisko: Aleksandra Kuczałek
Siedziba: ul. Joselewicza 4, 35-064 Rzeszów
E-Mail: zampub@erzeszow.pl
Siedziba
Adres: ul. Kopernika 16, Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
E-Mail: centrumkontaktu@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: Bożena Kuźniar
Siedziba: ul.Kopernika 16, Rzeszów
Koordynator do spraw dostępności
e-mail: ron.umrz@erzeszow.pl
siedziba: ul. Kopernika 16, 35-002 Rzeszów
telefon: 17 875 49 95
Infolinia: 1 77 88 99 00
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30
Siedziba
Adres: ul. Mikołaja Kopernika 16, 35-002 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
Fax: 17 87 54 654
E-Mail: wps@erzeszow.pl
Godziny pracy:
pon. – wt., czw. – pt. 730 – 1530,
śr. 730 – 1700
Dyrektor
Imię i nazwisko: Renata Żukowska
Siedziba: ul. Mikołaja Kopernika 16, 35-002 Rzeszów
E-Mail: wps@erzeszow.pl
Siedziba
Adres: Rynek 11, 35-064 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
Fax: 17 87 54 767
E-Mail: kultura@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
Dyrektor Wydziału
Imię i nazwisko: Katarzyna Pawlak
Siedziba: Rynek 11, Rzeszów
E-Mail: kpawlak@erzeszow.pl
Siedziba
Adres: ul. Rynek 11, 35-064 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
E-Mail: ora@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: dr Alicja TRZYNA
Siedziba: ul. Rynek 11, 35-064 Rzeszów
E-Mail: ora@erzeszow.pl
Siedziba
Adres: Rynek 11, 35-064 Rzeszów
tel. 1 77 88 99 00
e-mail: mgt@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: Kamil Czyż
Siedziba: 3 Maja 7, Rzeszów
e-mail: kczyz@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Wydziału.
Siedziba
Adres: ul. Jagiellońska 4, Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
E-Mail: bop@um.rzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: Janina ZAŁUSKA
Siedziba: ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów
Siedziba
Adres: Hetmańska 69, 35-078 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
Fax: 17 87 54 767
E-Mail: sport@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
Dyrektor Wydziału
Imię i nazwisko: Jarosław Gutowski
Siedziba: Hetmańska 69, Rzeszów
E-Mail: sport@erzeszow.pl
Siedziba
Adres: Hetmańska 69, 35-078 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
Fax: 17 87 54 767
E-Mail: sport@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
Dyrektor Wydziału
Imię i nazwisko: Jarosław Gutowski
Siedziba: Hetmańska 69, Rzeszów
E-Mail: sport@erzeszow.pl
Siedziba
Adres: ul. Kopernika 16, Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
E-Mail: centrumkontaktu@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: Bożena Kuźniar
Siedziba: ul.Kopernika 16, Rzeszów
Siedziba
Adres: 3 Maja 13, 35-030 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
E-Mail: urbanlab@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 18.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: Tomasz Skoczylas
Siedziba: 3 Maja 13, 35-030 Rzeszów
Siedziba
Adres: Rynek 11, 35-064 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
Fax: 17 87 54 767
E-Mail: kultura@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
Dyrektor Wydziału
Imię i nazwisko: Katarzyna Pawlak
Siedziba: Rynek 11, Rzeszów
E-Mail: kpawlak@erzeszow.pl
Siedziba
Adres: ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
E-Mail: aw@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30
Audytor wewnętrzny
Imię i nazwisko: Magdalena BARNAŚ-KISIEL
Siedziba: ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów
E-Mail: aw@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Biura.
Siedziba
Adres: ul. Jagiellońska 4, Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
E-Mail: bop@um.rzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: Janina ZAŁUSKA
Siedziba: ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów
Siedziba
Adres: ul. Baldachówka 8/9, 35-061 Rzeszów
Infolinia Urzędu Miasta: 1 77 88 99 00
E-Mail: konsument@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30
Infolinia Ogólnopolska:
801 440 220 , 22 290 89 16 ( opłata wg taryfy operatora)
infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00
Dyrektor
Imię i nazwisko: Radomir Stasicki
Siedziba: ul. Baldachówka 8/9, 35-061 Rzeszów
E-mail: konsument@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Wydziału.
Siedziba
Adres: ul. Króla Kazimierza 9, 35-061 Rzeszów
Telefon: 17 875 44 91
Fax: 17 875 44 93
E-Mail: oi@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: Lesław BAŃDUR
Siedziba: ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów
Telefon: 17 875 45 05
E-Mail: leslaw.bandur@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Biura
Zastępca Dyrektora
Imię i nazwisko: Sławomir ŚWIDER
Siedziba: ul. Targowa 1, 35-064 Rzeszów
E-Mail: swiders@erzeszow.pl
Siedziba
Adres: ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
E-Mail: umrz@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: Karolina Domagała
Siedziba: ul. Rynek 1, 35-064 Rzeszów
Siedziba
Adres: pl. Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów
Sala Ślubów: Rynek 1 (Ratusz)
Infolinia: 1 77 88 99 00 Fax: 17 875 46 18
e-mail: usc@erzeszow.pl
-
Wykaz ksiąg stanu cywilnego będących w zasobach archiwalnych USC w Rzeszowie (29.63 kB)
załączył:Agnieszka Świder, Administrator dnia2020-10-23 13:33 Liczba pobrań:325
Sedziba
Adres: ul. Kopernika 15, 35-064 Rzeszów
Sekretariat: 17 875 43 34
Fax: 17 875 43 40
E-Mail: ar@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 – 15.30,
środa 7.30 – 17.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: Andrzej SKOTNICKI
Siedziba: ul. Kopernika 15, 35-064 Rzeszów
E-Mail: askotnicki@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Wydziału.
Zastępca Dyrektora
Imię i nazwisko: Katarzyna LEŚKO
Siedziba: ul. Kopernika 15, 35-064 Rzeszów
E-Mail: klesko@erzeszow.pl
-
1 Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego albo warunków zabudowy (1.30 MB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-12-31 11:33 Liczba pobrań:777
-
2 Wniosek o zarejestrowanie DZIENNIKA BUDOWY (28.75 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2022-01-13 11:18 Liczba pobrań:133
-
3 Wniosek o wydanie zaświadczenia o samodzielności lokalu-lokali (654.17 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-12-21 11:07 Liczba pobrań:64
-
4 (PB-18) Zgłoszenie zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części (Obowiązuje od 17.02.2021) (277.06 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-07-05 10:28 Liczba pobrań:103
-
7 (PB-2) Zgłoszenie budowy lub wykonywania innych robót budowlanych (Obowiązujący od 18.02.2021 r.) (451.55 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-02-18 10:39 Liczba pobrań:1447
-
7a (PB-2a) Zgłoszenie budowy lub przebudowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego (Obowiązujący od 05.07.2021) (262.76 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-07-05 09:58 Liczba pobrań:139
-
8 (PB-9) Wniosek o przeniesienie decyzji o pozwoleniu na budowę (Obowiązujący od 19.02.2021) (458.87 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-02-23 15:24 Liczba pobrań:441
-
9 Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy (41.00 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-05-20 09:07 Liczba pobrań:283
-
10 (PB-14) Wniosek o wydanie decyzji wejścia w teren sąsiedniej nieruchomości (Obowiązuje od 17.02.2021) (288.97 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-02-17 12:57 Liczba pobrań:98
-
12 Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki z MPZP (33.50 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-12-03 11:52 Liczba pobrań:87
-
13 Wniosek o wydanie wypisu i wyrysui z MPZP (29.00 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2019-12-23 14:07 Liczba pobrań:590
-
14 Uzupełnienie wniosku (30.50 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2020-02-21 14:45 Liczba pobrań:828
-
15 (PB-11) Wniosek o przeniesienie praw ze zgłoszenia, wobec którego organ nie wniósł sprzeciwu (Obowiązujący od 19.02.2021) (456.99 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-02-23 15:23 Liczba pobrań:59
-
16 (PB-13) Wniosek o wydanie decyzji o wyłączeniu art. 45a ust. 1 Prawo budowlane (Obowiązujący od 19.02.2021) (441.46 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-02-23 15:23 Liczba pobrań:122
-
17 (PB-4) Zgłoszenie rozbiórki (Obowiązujący od 19.02.2021) (463.98 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-02-23 15:23 Liczba pobrań:161
-
18 (PB-3) Wniosek o pozwolenie na rozbiórkę (Obowiązujący od 26.02.2021) (251.89 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-03-02 11:59 Liczba pobrań:154
-
19 (PB-1) Wniosek o pozwolenie na budowę (Obowiązujący od 01.07.2021) (283.37 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-07-05 10:10 Liczba pobrań:767
-
20 (PB-6) Wniosek o wydanie odrębnej decyzji o zatwierdzeniu projektu zagospodarowania działki lub terenu lub projektu architektoniczno-budowlanego (Obowiązujący od 01.07.2021) (179.82 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-07-05 10:01 Liczba pobrań:76
-
21 (PB-7) Wniosek o wydanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę (Obowiązujący od 01.07.2021) (315.16 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-07-05 10:02 Liczba pobrań:128
-
22 (PB-8) Wniosek o wydanie pozwolenia na budowę tymczasowego obiektu tymczasowego (Obowiązujący od 01.07.2021) (285.13 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-07-05 10:02 Liczba pobrań:32
-
23 (PB-5) Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (Obowiązujący od 01.07.2021) (230.55 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-07-09 12:31 Liczba pobrań:1263
-
12 Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki z MPZP (33.50 kB)
załączył:Sławomir Prygarewicz, Redaktor dnia2021-12-03 11:52 Liczba pobrań:86
Siedziba
Adres: Langiewicza 15, 35-021 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
E-Mail: bk@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30
Dyrektor
Imię i nazwisko: Bogusław Bieniasz
Siedziba: Langiewicza 15, 35-021 Rzeszów
E-Mail: bieniaszb@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Wydziału.
Siedziba
Adres ul. Rynek 7, 35-064 Rzeszów
Telefon 1 77 88 99 00
e-mail iod@erzeszow.pl
Godziny pracy
poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30
Dyrektor
Imię i nazwisko Antoni Wilk
Siedziba ul. Rynek 7, 35-064 Rzeszów
Siedziba
Adres: Plac Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
Fax: 17 875 46 41
E-Mail: edg@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek 7.30 - 15.30, środa 7.30 - 17.00
p.o. Dyrektora
Imię i nazwisko: Agnieszka Czyż-Byjoś
Siedziba: Plac Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów
E-Mail: edg@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Biura
Siedziba
35-064 Rzeszów, ul. Targowa 1, pok. 801 (8 piętro)
tel. 17 875 44 77, 17 875 45 95, 17 875 47 23
Infolinia: 1 77 88 99 00
E-Mail: mkz@erzeszow.pl
Godziny pracy: pon.-pt. od 7.30 do 15.30
Struktura organizacyjna
Miejski Konserwator Zabytków - Edyta Dawidziak (czasowe zastępstwo pełni Natalia Zachwieja)
Siedziba
Bożnicza 2, 35-064 Rzeszów
Telefon: 17 875 47 29, 30, 31, 32, 33, 34, 38
e-mail: brm@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: Mirosław KUBIAK
Siedziba: Bożnicza 2, 35-064 Rzeszów
Telefon: 17 875 47 36
E-mail: mkubiak@rzeszow.um.gov.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Wydziału.
Koordynator do spraw dostępności
e-mail: ron.umrz@erzeszow.pl
siedziba: ul. Kopernika 16, 35-002 Rzeszów
telefon: 17 875 49 95
Infolinia: 1 77 88 99 00
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30
Siedziba
Adres: ul. Joselewicza 4, 35-064 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30,
Stanowisko do spraw BHP
Imię i nazwisko: Marta DRAL
Siedziba: ul. Joselewicza 4, 35-064 Rzeszów
Siedziba
Adres: ul. Okrzei 1, 35-002 Rzeszów
Infolinia: 17 875 42 15
Fax: 17 875 42 77
E-mail: bu@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30
Dyrektor
Imię i nazwisko: Marta MAZURKIEWICZ
Siedziba: ul. Okrzei 1, 35-002 Rzeszów
E-mail: bu@erzeszow.pl
-
Uchwała Nr LXXVIII-1343-2010 w sprawie prac nad projektem uchwaly budżetowej (36.25 kB)
załączył:Agnieszka Głowa, Redaktor dnia2019-11-22 13:06 Liczba pobrań:13
-
Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie prac nad projektem uchwały budżetowej (285.99 kB)
załączył:Agnieszka Głowa, Redaktor dnia2019-11-22 13:06 Liczba pobrań:5
-
Prowadzone sprawy (1.04 MB)
załączył:Agnieszka Głowa, Redaktor dnia2020-01-14 11:13 Liczba pobrań:20
Siedziba
Adres: ul. Okrzei 1, 35-064 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
Fax: 17 875 42 60
E-Mail: fn@erzeszow.pl
ESP: umrzfn
Godziny pracy: pon., wt., czw. i pt.: 7.30-15.30, w środy 7.30-17.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: ---
Siedziba
Adres: ul. Kopernika 15, 35-002 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
E-Mail: ge@um.rzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: Marcin PIEKARZ
Siedziba: ul. Kopernika 15, 35-002 Rzeszów
E-Mail: ge@um.rzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Wydziału Geodezji przy pomocy zastepcy Dyrektora i Kierowników Oddziałów.
Zastępca Dyrektora
Imię i nazwisko: Zygmunt PYSZ
Siedziba: ul. Kopernika 15, 35-002 Rzeszów
E-Mail: zygmunt.pysz@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Wydziału Geodezji przy pomocy Kierowników Oddziałów.
Siedziba:
środa: 7:30 – 17:00
czwartek, piątek: 7:30 – 15:30
Siedziba: ul. Hanasiewicza 10, 35-103 Rzeszów
Siedziba
Adres: ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
E-Mail: wi@erzeszow.pl
Godziny pracy:
poniedziałek, wtorek: 7:30 – 15:30,
środa: 7:30 – 17:00,
czwartek, piątek: 7:30 – 15:30
Dyrektor
Imię i nazwisko: Beata Sitnik
Siedziba: ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów
E-Mail: wi@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Wydziału
Urząd Miasta Rzeszowa |
Wydział Komunikacji |
Data zatwierdzenia 2020-10-23 |
1. Siedziba | ||
Adres
|
Pl.Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów | |
Telefon
Fax
|
17 875 45 63
17 875 45 65
|
|
e-mail
|
||
www
|
||
Godziny pracy
|
pn - pt: 7:30 - 15:30
śr: 7:30 - 17:00
|
|
2. Dyrektor | ||
Imię i nazwisko | ZDZISŁAW SUDOŁ | |
Siedziba |
Pl. Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów
|
|
Telefon |
17 875 45 63
|
|
zsudol@erzeszow.pl | ||
3. Kompetencje Dyrektora | ||
Dyrektor Wydziału: organizuje i kieruje pracą Wydziału Komunikacji przy pomocy Kierowników Referatów.
Bezpośrednio nadzoruje pracę: - Referatu Praw Jazdy, - Referatu Rejestracji Pojazdów, - Referatu Transportu Drogowego.
|
||
4. Kierownicy Wydziału
|
||
Kierownik Referatu Praw Jazdy:
Imię i nazwisko: Sylwia Łoza
e-mail:sloza@erzeszow.pl
Tel: 17 875 45 73
Kierownik Referatu Rejestracji Pojazdów:
Imię i nazwisko: Eliza Tryczyńska - Wróbel
Tel: 17 875 44 88
Kierownik Referatu Transportu Drogowego:
Imię i nazwisko: Iwona Bachórz
e-mail: ibachorz@erzeszow.pl
Tel: 17 875 40 88
|
||
5. Struktura organizacyjna
|
||
Wydziałem Komunikacji zarządza Dyrektor Wydziału przy pomocy Kierowników Referatów.
W Wydziale Komunikacji tworzy się:
1) Referat Praw Jazdy, 2) Referat Rejestracji Pojazdów, 3) Referat Transportu Drogowego.
|
||
6. Szczegółowe zadania referatów
|
||
Do zadań Referatu Praw Jazdy należy w szczególności:
- prowadzenie spraw związanych z: a) wydawaniem uprawnień do kierowania pojazdami, b) zatrzymywaniem i zwrotem zatrzymanych praw jazdy, c) wydawaniem międzynarodowych praw jazdy, d) dokonywaniem wpisu potwierdzającego odbycie kwalifikacji wstępnej lub szkolenia okresowego, - przyjmowanie zawiadomień o zmianie danych zawartych w dokumentach uprawniających do kierowania pojazdami, a także przyjmowanie zawiadomień o ich zgubieniu lub kradzieży oraz wydawanie wtórników, - prowadzenie spraw związanych z kierowaniem osób posiadających uprawnienia do kierowania pojazdami do kontrolnego sprawdzenia kwalifikacji oraz poddania się badaniom lekarskim. Do zadań Referatu Rejestracji Pojazdów należy w szczególności:
- dokonywanie rejestracji pojazdów oraz prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dowodów rejestracyjnych lub dokumentów czasowo dopuszczających pojazd do ruchu oraz tablic rejestracyjnych, - przyjmowanie zawiadomień o nabyciu lub zbyciu pojazdu, dokonaniu istotnych zmian konstrukcyjnych w pojeździe, jego zniszczeniu (kasacji) bądź o zmianie adresu właściciela, - prowadzenie spraw związanych z wycofywaniem pojazdów z ruchu, - określanie i wpisywanie terminu badania technicznego pojazdu do dowodu rejestracyjnego pojazdu rejestrowanego po raz pierwszy, - prowadzenie spraw związanych z zatrzymywaniem dowodów rejetracyjnych lub odpowiadających im dokumentów przez organ kontroli i ich zwrotem po ustaniu przyczyn zatrzymania, - prowadzenie postępowań administracyjnych i wydawanie decyzji w sprawie nakładania kar pieniężnych za niezgłoszenie zbycia/nabycia pojazdu oraz za nieprzerejestrowanie pojazdu sprowadzonego z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej.
Do zadań Referatu Transportu Drogowego należy:
- dokonywanie wpisu lub zmiany zakresu wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców oraz sprawowanie nadzoru nad tymi ośrodkami,
- dokonywanie wpisu lub zmiany zakresu wpisu osoby do ewidencji instruktorów i wydawanie legitymacji instruktora nauki jazdy,
- dokonywanie wpisu lub zmiany zakresu wpisu osoby do ewidencji wykładowców i wydawanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji,
- dokonywanie wpisu lub zmiany zakresu wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów oraz sprawowanie nadzoru nad tymi stacjami,
- udzielanie lub zmiana uprawnień imiennych dla diagnostów do wykonywania badań technicznych i cofanie tych uprawnień;
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem, zmianą, wydawaniem wtórników,
- wydawanie i dokonywanie zmian zaświadczeń na przewozy drogowe na potrzeby własne,
- prowadzenie spraw związanych z zawieszeniem wykonywania krajowego transportu drogowego przez przedsiębiorców,
- prowadzenie spraw związanych z kontrolą przedsiębiorców posiadających uprawnienia do wykonywania transportu drogowego,
- ocena dobrej reputacji przewoźników drogowych,
- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu transportu drogowego,
- wydawanie zaświadczeń dotyczących pojazdów,
- prowadzenie magazynu tablic rejestracyjnych i druków ścisłego zarachowania z zakresu spraw prowadzonych przez Wydział Komunikacji,
- prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem i ewidencją projektów organiacji ruchu na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Rzeszowa.
|
||
7. Podstawa prawna | ||
Zarządzenie Nr 19/2013 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 27 lutego 2013 r. z późn. zm. w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa.
|
||
8. Tryb działania | ||
Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Miasta Rzeszowa nadanym Zarządzeniem Nr 19/2013 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 27 lutego 2013 r. z późn. zm. | ||
9. Rachunki bankowe |
||
Rachunki bankowe:
Opłata skarbowa: 17 1020 4391 2018 0062 0000 0423
Opłata za rejestrację pojazdów: 29 1020 4391 0000 6102 0144 6525
Opłata za wydanie uprawnień do kierowania pojazdami: 29 1020 4391 0000 6102 0144 6525
Opłata za wydanie licencji, zaświadczeń, zezwoleń, wypisów: 29 1020 4391 0000 6102 0144 6525
|
||
10. Rejestry, archiwa, ewidencje | ||
Rejestry:
- pojazdów, - kart pojazdów, - dowodów rejestracyjnych, - pozwoleń czasowych, - znaków legalizacyjnych, - nalepek na szybę, - wydawanych licencji, zaświadczeń i zezwoleń wymaganych w transporcie drogowym, - praw jazdy międzynarodowych. Ewidencja:
- kierowców,
- pojazdów, - firm transportowych,
- diagnostów i Stacji Kontroli Pojazdów, - instruktorów nauki jazdy i Ośrodków Szkolenia Kierowców, - projektów organizacji ruchu.
Archiwa: archiwizowane są wszystkie akta kierowców i pojazdów jak również wnioski wraz z niezbędnymi dokumentami dotyczącymi wydania licencji, zezwoleń i zaświadczeń.
|
||
11. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych | ||
Przetwarzanie danych osobowych interesantów Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta Rzeszowa
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str.1), dalej „RODO”, informuję że:
|
||
12. Informacje nieudostępnione | ||
Nieudostępniane są dane osobowe dotyczące włascicieli pojazdów i kierowców. | ||
Dane opracowania | ||
Opracował | Eliza Tryczyńska - Wróbel | 20.12.2019 |
Zatwierdził | Zdzisław Sudoł | 23.10.2020 |
Siedziba
Adres: ul. Okrzei 1, 35-002 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
Tel:1 77 88 99 00
Fax: 17 875 42 30
E-Mail: kr@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa 7.30 – 17.00
Adres siedziby:
ul. Rynek 7
35-064 Rzeszów
Kontakt:
Infolinia: 1 77 88 99 00
fax.: 17 875 41 95
e-mail: sr@erzeszow.pl
godz. pracy: pn.-pt.: 7.30 - 15.30
środa: 7.30 - 17.00
Dyrektor Wydziału:
Małgorzata Wojnowska
adres siedziby: ul. Rynek 7, 35-064 Rzeszów
e-mail: sr@erzeszow.pl
Siedziba
Adres: ul. Rynek 11, 35-064 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
E-Mail: ora@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: dr Alicja TRZYNA
Siedziba: ul. Rynek 11, 35-064 Rzeszów
E-Mail: ora@erzeszow.pl
Siedziba
Adres: Rynek 11, 35-064 Rzeszów
tel. 1 77 88 99 00
e-mail: mgt@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: Kamil Czyż
Siedziba: 3 Maja 7, Rzeszów
e-mail: kczyz@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Wydziału.
Siedziba
Adres: ul. Okrzei 1, 35-064 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
Fax: 17 875 44 00
E-Mail: so@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek - piątek 7.30 - 15.30, środa 7.30 - 17.00
Dyrektor
Imię i nazwisko: Adam Litwa
Siedziba: ul. Okrzei 1 pok. nr 8, 35-064 Rzeszów
E-Mail: alitwa@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje Wydziałem i organizuje jego pracę.
Z-ca Dyrektora
Imię i nazwisko: Augustyn Rębisz
Siedziba: ul. Okrzei 1 pok. nr 2, 35-064 Rzeszów
E-Mail: arebisz@erzeszow.pl
Kompetencje: Współdziałanie z Dyrektorem Wydziału w sprawach dotyczących organizacji pracy
Wydziału oraz kierowanie Wydziałem w przypadku jego nieobecności.
Siedziba
Adres: ul. Joselewicza 4, 35-064 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
E-Mail: zampub@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30
Dyrektor
Imię i nazwisko: Iwona Kosińska-Koś
Siedziba: ul. Joselewicza 4, 35-064 Rzeszów
E-Mail: zampub@erzeszow.pl
Zastępca Dyrektora
Imię i nazwisko: Aleksandra Kuczałek
Siedziba: ul. Joselewicza 4, 35-064 Rzeszów
E-Mail: zampub@erzeszow.pl
Siedziba
Adres: ul. Hanasiewicza 10, 35-103 Rzeszów
Telefon sekretariat: 17 875 44 25
Fax: 17 875 44 27
pozostałe telefony:
17 875 44 28
17 875 44 29
17 875 44 32
E-Mail: zkr@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30
Dyrektor
Imię i nazwisko: Piotr Jarosz
Siedziba: ul. Hanasiewicza 10, 35-103 Rzeszów
Telefon: 17 875 44 26
E-Mail: pjarosz@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę WZKiOL.
Siedziba
Adres: ul. Mikołaja Kopernika 16, 35-002 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
Fax: 17 87 54 654
E-Mail: wps@erzeszow.pl
Godziny pracy:
pon. – wt., czw. – pt. 730 – 1530,
śr. 730 – 1700
Dyrektor
Imię i nazwisko: Renata Żukowska
Siedziba: ul. Mikołaja Kopernika 16, 35-002 Rzeszów
E-Mail: wps@erzeszow.pl
Siedziba
Adres: Plac Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów
Infolinia: 1 77 88 99 00
Fax: 17 875 41 66
E-mail: fp@erzeszow.pl
Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30
Dyrektor
Imię i nazwisko: dr inż. Paweł POTYRAŃSKI
Siedziba: Rynek 1, 35-064 Rzeszów
E-mail: ppotyranski@erzeszow.pl
Kompetencje: Kieruje i organizuje pracę Wydziału.
Zastępca Dyrektora
Imię i nazwisko: mgr inż. Ryszard BIENIEK
Siedziba: Plac Ofiar Getta 7, 35-002 Rzeszów
E-mail: rbieniek@erzeszow.pl