Informacje o Wydziale

Urząd Miasta Rzeszów

Wydział Geodezji

1. Dane teleadresowe
Adres ul. Kopernika 15, 35-002 Rzeszów 
Telefon 17 87 548 00
Infolinia Urzędu Miasta Rzeszowa 1 77 88 99 00
e-mail ge@erzeszow.pl
Serwis informacyjny Urzedu Miasta Rzeszowa www.erzeszow.pl
Godziny pracy poniedziałek – piątek 7.30 - 15.30, środa - 7.30 – 17.00
2. Dyrektor
Imię i nazwisko Marcin PIEKARZ
Adres ul. Kopernika 15, 35-002 Rzeszów 
Telefon 17 87 548 00
3. Kompetencje Dyrektora
Opis kompetencji Kieruje i organizuje pracę Wydziału Geodezji przy pomocy zastepcy Dyrektora i Kierowników Oddziału
4. Podstawa prawna

Zarządzenie Nr 120/3/2024 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 3 stycznia 2024 r. w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego zarządzenia w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa

5. Struktura organizacyjna
Struktura organizacyjna - opisPracą Wydziału kieruje Dyrektor-Geodeta powiatowy przy pomocy Zastępcy oraz kierowników oddziałów i kierownika ośrodka. W skład wydziału wchodzą następujące komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska pracy:
1. Oddział Ewidencji Gruntów i Budynków
2. Grodzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
3. Oddział Obsługi Narad Koordynacyjnych
4. Stanowisko pracy ds. ochrony gruntów rolnych i leśnych
5. Stanowisko pracy nazewnictwa ulic i placów oraz numeracji porządkowej nieruchomości
6. Stanowisko pracy ds. obsługi kancelaryjnej
6. Zadania

Prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym:
 a) prowadzenie dla obszaru powiatu:
  – ewidencji gruntów i budynków, w tym bazy danych, o której mowa w art. 4 ust. 1a pkt 2,
  – geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, w tym bazy danych, o której mowa w art. 4 ust. 1a pkt 3, zwanej dalej "powiatową bazą GESUT",
  – gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
 b) tworzenie, prowadzenie i udostępnianie dla obszaru powiatu baz danych, o których mowa w art. 4 ust. 1a pkt 7, 10 i 12,
c) tworzenie i udostępnianie dla obszaru powiatu standardowych opracowań kartograficznych, co najmniej w jednej ze skal, o których mowa w art. 4 ust. 1e pkt 1 i 2;
Koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;
Zakładanie osnów szczegółowych;
Przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości;
Ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych;

Opłaty za uzyskane informacje wpłaca się w kasie, w siedzibie Wydziału.
Obsługę administracyjną i organizacyjną /gospodarczą/ zapewnia sekretariat Wydziału – ul. Kopernika 15.

7. Tryb działania

Dyrektor Wydziału bezpośrednio nadzoruje zadania realizowane przez:
- Zastępcę Dyrektora;
- Kierownika Grodzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej;
- Kierownika Oddziału Ewidencji Gruntów i Budynków;
- Kierownika Oddziału Obsługi Narad Koordynacyjnych;
- Stanowisko pracy ds. ochrony gruntów rolnych i leśnych;
- Stanowisko pracy nazewnictwa ulic i placów oraz numeracji porządkowej nieruchomości;
- Stanowisko pracy ds. obsługi kancelaryjnej;
8. Wysokość opłat

Za udostępnianie materiałów oraz koordynację sytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu pobierane są opłaty zgodne z obowiązującym cennikiem na podstawie Ustawy z dn. 17 maja 1989r. - Prawo Geodezyjne i Kartograficzne. Opłatę można uiścić na miejscu.
9. Rejestry, archiwa, ewidencje

Informację na temat danych zawartych w Operacie Ewidencji Gruntów i Budynków można uzyskać bezpośrednio pod numerem : 17 8754800 obsługa stron Ewidencji Gruntów i Budynków.
10. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych skierowana do osób, których dane są przetwarzane w wydziale

Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych dla interesantów Urzędu Miasta Rzeszowa

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy, że:

 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Rzeszów, Rynek 1, 35-064 Rzeszów.

  Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Antoni Wilk, adres e-mail: iod@erzeszow.pl,  ;

  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań Urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i e oraz art.  9 ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
  3. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną:
  4. Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zabezpieczenia interesu Pani/Pana i Administratora na wypadek postępowania reklamacyjnego lub dochodzenia roszczeń oraz oceny jakości świadczonych usług;
  5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania
  6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne do zabezpieczenia interesu Pani/Pana i Administratora na wypadek postępowania reklamacyjnego lub dochodzenia roszczeń oraz oceny jakości świadczonych usług.

11. Informacje nieudostępnione
-


Guzik - powrót na górę strony