Ogłoszenia, komunikaty, alarmy

Obwieszczenie plakat

Komunikaty dotyczące obsługi mieszkańców

Komunikat w sprawie tymczasowego profilu zaufanego.

Ministerstwo Cyfryzacji informuje, że uruchomiona została usługa tymczasowego profilu zaufanego, który może zostać potwierdzony poprzez rozmowę wideo z urzędnikiem ministerstwa. Usługa dedykowana jest przede wszystkim osobom, które chciałyby potwierdzić profil zaufany przez Internet, jednak nie korzystają z bankowości elektronicznej lub bank, z którego usług korzystają, nie jest dostawcą tożsamości profilu zaufanego.
Tymczasowy profil zaufany będzie ważny przez 3 miesiące.

1.Wniosek o tymczasowy profil zaufany dostępny jest pod adresem: https://pz.gov.pl/pz/registerMainPage

2.Należy wypełnić wszystkie obowiązkowe pola formularza rejestrującego.

3.Od momentu złożeniu wniosku w ciągu kilku dni urzędnik z Ministerstwa zadzwoni i zaprosi wnioskującego do rozmowy wideo (w wyjątkowych sytuacjach możesz czekać dłużej).

Do przeprowadzenia rozmowy niezbędne są: urządzenie, które ma kamerę i mikrofon – na przykład telefon, tablet, laptop oraz zainstalowane aplikacje tj.: Skype lub Microsoft Teams.

Pytania lub wątpliwości w sprawie Profilu Zaufanego można kierować pod numer tel. 42 253 54 50, lub e-mail: pz-pomoc@coi.gov.pl
(od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-18.00).


Guzik - powrót na górę strony