Urząd Miasta Rzeszowa |
Karta usługi |
Data zatwierdzenia 2022-05-16 |
Ustalenie numeru porządkowego (adresu) | ||
1. Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy | ||
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego;
W przypadku gdy wniosek dotyczy budynku prognozowanego do wybudowania i działka nie jest objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego - kopia decyzji o warunkach zabudowy lub ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. |
||
2. Złożenie wniosku drogą elektroniczną | ||
e-mail: ge@erzeszow.pl | ||
3. Opłaty | ||
Brak | ||
4. Miejsce złożenia dokumentów | ||
Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Rzeszowa – Rynek 1 Sekretariat Wydziału Geodezji – ul. Kopernika 15 pok. nr 19 |
||
5. Sposób i termin załatwienia sprawy | ||
Sposób załatwienia sprawy: zawiadomienie Termin załatwienia sprawy: do 14 dni |
||
6. Tryb odwoławczy | ||
Nie przysługuje | ||
7. Podstawa prawna | ||
|
||
8. Uwagi | ||
· Z wnioskiem o ustalenie numeru porządkowego może wystąpić właściciel nieruchomości lub inny podmiot, który wykaże swój interes prawny lub obowiązek dotyczący administracyjnego ustalenia numeru porządkowego. · Ustalenie numeru porządkowego dla budynku zobowiązuje właściciela/władającego nieruchomością do umieszczenia w widocznym miejscu, na ścianie frontowej budynku tablicy z numerem porządkowym w terminie 30 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o ustaleniu tego numeru. Na tabliczce powinna być podana również nazwa ulicy lub placu. W przypadku, gdy budynek położony jest w głębi ogrodzonej nieruchomości, tabliczkę z numerem porządkowym umieszcza się również na ogrodzeniu. Osoby zainteresowane odbiorem dokumentu osobiście (zawiadomienia lub zaświadczenia) proszone są o zamieszczenie takiej informacji we wniosku. |
||
Dane karty usług | ||
Opracował | Tomasz Gromadzki | 16 maja 2022r. |
Zatwierdził | Marcin Piekarz | 20 września 2024r. |