Gospodarka nieruchomościami
Oddział Księgowości
Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa |
Karta usługi |
Data zatwierdzenia 2020-01-02 |
Udzielanie pomocy de minimis osobom prawnym i osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą | ||
1. Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy | ||
Wniosek – formularz: Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis Załączniki: 1.Przeznaczenie pomocy publicznej: np. pomoc de minimis lub inna , 2.Wszystkie kopie zaświadczeń o pomocy de minimis, jakie otrzymał przedsiębiorca w roku, w którym ubiega się o pomoc oraz w ciągu dwóch poprzedzających go lat lub oświadczenie o wielkości pomocy de minimis otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenie o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie, 3. Kserokopia dokumentacji obrazującej kondycję finansową wnioskodawcy: bilans i rachunek zysków i strat za okres trzech ostatnich lat obrotowych. 3a. Kserokopia dokumentacji obrazującej kondycję finansową wnioskodawcy (beneficjent nie prowadzący pełnej księgowości),
4.Wypełniony formularz, którego wzór określa załącznik do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 24 października 2014 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis ( Dz. U Nr 2014, poz. 1543). 5. Informacje o przedłożeniu innym organom wniosku o udzielenie pomocy de minimis (celem sprawdzenia czy udzielona pomoc nie przekroczyła pułapu 200 tyś. euro). |
||
2. Złożenie wniosku drogą elektroniczną | ||
Platforma ePUAP - /bgm-rzeszow/SkrytkaESP Email - bgm@bgm.erzeszow.pl |
||
3. Opłaty | ||
Nie dotyczy | ||
4. Miejsce złożenia dokumentów | ||
Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa , Pl. Ofiar Getta 3, Sekretariat, II piętro, pok. 22 |
||
5. Sposób i termin załatwienia sprawy | ||
Do 1 miesiąca, a przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej w terminie 2 m-cy. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie 14 dni. Termin załatwienia spraw liczy się od daty złożenia wszystkich wymaganych dokumentów. Nie uzupełnienie brakujących dokumentów w ww. terminie będzie skutkować pozostawieniem wniosku bez rozpatrzenia. |
||
6. Tryb odwoławczy | ||
Nie dotyczy | ||
7. Podstawa prawna | ||
|
||
8. Uwagi | ||
- | ||
Dane karty usług | ||
Opracował | Dorota Surdel | 2020-01-02 |
Zatwierdził | Grzegorz Tarnowski | 2020-01-02 |
Osoba odpowiedzialna za aktualizację karty | Dorota Surdel |