Gospodarka nieruchomościami
Oddział Gospodarki Gruntami
Ustalenie opłaty adiacenckiej w związku ze wzrostem wartości nieruchomości spowodowanym budową urządzeń infrastruktury technicznej z udziałem środków Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego, środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub ze źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi, albo opłatę ustaloną w związku z podziałem nieruchomości
Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa |
Karta usługi |
Data zatwierdzenia 2020-01-02 |
Ustalenie opłaty adiacenckiej w związku ze wzrostem wartości nieruchomości spowodowanym budową urządzeń infrastruktury technicznej z udziałem środków Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego, środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej lub ze źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi, albo opłatę ustaloną w związku z podziałem nieruchomości | ||
1. Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy | ||
Postępowanie administracyjne jest wszczynane z urzędu. Załączniki:
|
||
2. Złożenie wniosku drogą elektroniczną | ||
Platforma ePUAP - /bgm-rzeszow/SkrytkaESP Email - bgm@bgm.erzeszow.pl |
||
3. Opłaty | ||
Od pełnomocnictwa opłata skarbowa 17 zł Dowód uiszczenia opłaty skarbowej należy przedłożyć przy pełnomocnictwie. Opłatę skarbową można dokonać: 1.Przelewem na konto : 2. W punkcie kasowym Urzędu Miasta Rzeszowa przy ul. Okrzei 1, ul. Kopernika 15, Plac Ofiar Getta 7. |
||
4. Miejsce złożenia dokumentów | ||
Osobiście w Oddziale Kancelaryjnym Urzędu Miasta Rzeszowa /ul. Rynek1/ względnie w Biurze Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa /Plac Ofiar Getta 3, I piętro pokój nr 22/ lub za pośrednictwem poczty, w dni robocze w godzinach 730 – 1530 , w środy 730 – 1700. Tel. 17 8754707, 17 8754709 fax 17 8754700. |
||
5. Sposób i termin załatwienia sprawy | ||
Decyzja administracyjna doręczana jest stronom za pośrednictwem poczty. W toku prowadzonego postępowania administracyjnego Strona ma prawo wglądu do akt sprawy na każdym etapie postępowania oraz prawo sporządzania z nich odpisów i notatek, żądania uwierzytelnienia sporządzonych przez siebie odpisów, wydania uwierzytelnionych odpisów o ile jest uzasadnione ważnym interesem strony. Akta sprawy dostępne są w siedzibie Biura w godzinach urzędowania po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu wizyty. Termin załatwienia sprawy do 2 miesięcy od daty wszczęcia postępowania. |
||
6. Tryb odwoławczy | ||
Zgodnie z art. 17 pkt. 1, art. 127 § 1 i § 2 oraz art. 129 § 1 i § 2 kodeksu postępowania administracyjnego od decyzji ustalającej opłatę planistyczną przysługuje Stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Rzeszowie /35-959 Rzeszów, ul. Grunwaldzka 15/ za pośrednictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa, w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji. | ||
7. Podstawa prawna | ||
|
||
8. Uwagi | ||
Wszelkie dokumenty należy przedkładać w oryginale lub uwierzytelnionej kopii. W toku postępowania Biuro może zażądać od Strony dodatkowych dokumentów, uaktualniania dokumentów już złożonych, bądź występować do innych organów z prośbą o podanie innych informacji niezbędnych do rozpatrzenia wniosku. | ||
Dane karty usług | ||
Opracował | Seweryn Kornak | 2020-01-02 |
Zatwierdził | Grzegorz Tarnowski |
2020-01-02 |
Osoba odpowiedzialna za aktualizację karty | Seweryn Kornak |