PREZYDENT MIASTA RZESZOWA
Rzeszów, 28 października 2024 r.
KŚ-K-P.602.2.2024
Obwieszczenie
Prezydent Miasta Rzeszowa zawiadamia o wyłożeniu projektu dokumentu:
„Programu Ochrony Środowiska miasta Rzeszowa na lata 2025-2029” wraz z prognozą oddziaływania na środowisko
Działając zgodnie z zapisami art. 17 ust. 4 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. 2024 r., poz. 54 z późn. zm.), w odniesieniu do art. 39 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. 2024 r., poz. 1112 z późn. zm.),
podaję do publicznej wiadomości informację o wyłożeniu do wglądu projektu dokumentu: „Programu Ochrony Środowiska miasta Rzeszowa na lata 2025-2029” wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
Z projektem dokumentu można zapoznać się w Wydziale Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 7 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
Zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. 2024 r., poz. 1112 z późn. zm.), uwagi i wnioski do ww. dokumentu mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnej do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: agnieszka.sycz@erzeszow.pl. Uwagi i wnioski należy składać w terminie do 18 listopada 2024 r. (21 dni). Zgodnie z art. 41 ww. ustawy, uwagi i wnioski złożone po upływie wskazanego terminu zostaną pozostawione bez rozpatrzenia. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Prezydent Miasta Rzeszowa.
Z up. Prezydenta Miasta Rzeszowa
Dyrektor Wydziału Klimatu i Środowiska
Małgorzata Wojnowska
Urząd Miasta Rzeszów |
Stanowisko ds. nadzoru właścicielskiego |
||
1. Dane teleadresowe | |||
Adres | ul. Rynek 7, 35-064 Rzeszów | ||
Infolinia Urzędu Miasta Rzeszowa | 17 788 99 00 | ||
nw@erzeszow.pl | |||
Serwis informacyjny Urzędu Miasta Rzeszowa | www.erzeszow.pl | ||
Godziny pracy | poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek: 7:30 – 15:30. |
||
2. Główny specjalista ds. nadzoru właścicielskiego | |||
Imię i nazwisko | Tadeusz Janicki | ||
Siedziba | ul. Rynek 7, 35-064 Rzeszów | ||
Telefon | 17 875 45 29 |
||
nw@erzeszow.pl | |||
3. Kompetencje | |||
Organizacja pracy na stanowisku | |||
4. Podstawa prawna | |||
Zarządzenie nr 87/2022 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 20 września 2022 r. |
|||
5. Struktura organizacyjna | |||
Jednoosobowe stanowisko, podległość służbowa Prezydent Miasta Rzeszowa | |||
6. Zadania | |||
1) prowadzenie spraw dotyczących utworzenia, przystąpienia, prywatyzacji, rozwiązania spółki oraz zbycia udziałów posiadanych przez miasto w spółkach prawa handlowego, 2) współpraca z przedstawicielami miasta w organach kontrolnych spółek oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej, 3) dokonywanie analizy dokumentów związanych ze sprawami objętymi porządkiem obrad zgromadzenia wspólników spółek, 4) inicjowanie przeprowadzenia kontroli przez Radę Nadzorczą w jednoosobowych Spółkach Gminy Miasto Rzeszów, 5) inicjowanie przeprowadzenia kontroli w spółkach, w których Gmina Miasto Rzeszów posiada swoje udziały lub akcje, w ramach przysługującego wspólnikowi prawa indywidualnej kontroli, 6) prowadzenie spraw związanych z nadzorem merytorycznym i monitorowaniem sytuacji ekonomiczno – finansowej spółek Gminy Miasto Rzeszów, 7) realizowanie ustalenia Prezydenta działającego jako Zgromadzenie Wspólników: MPWiK Sp. z o.o., MPEC Sp. z o.o., MZBM Rzeszów Sp. z o.o., MPK Sp. z o.o., MPGK Sp. z o.o. Główny specjalista – stanowisko ds. nadzoru właścicielskiego wspomaga nadzór Prezydenta nad MPGK – Rzeszów Sp. z o.o., MPWiK Sp. z o.o., MPEC – Rzeszów Sp. z o.o., MZBM Rzeszów Sp. z o.o., MPK – Rzeszów Sp. z o.o. |
|||
7. Tryb działania | |||
Zgodnie z Zarządzeniem Nr VIII/1643/2022 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 24 stycznia 2022 r. w sprawie wprowadzenia Zasad Nadzoru Właścicielskiego nad jednoosobowymi Spółkami Gminy Miasto Rzeszów i Spółkami w których Gmina Miasto Rzeszów posiada udziały lub akcje. | |||
8. Wysokośc opłat | |||
Nie dotyczy | |||
9. Rejestry, archiwa, ewidencje | |||
Uchwały Zgromadzenia Wspólników: MPWiK Sp. z o.o., MPGK-Rzeszów Sp. z o.o., MPEC-Rzeszów Sp. z o.o., MZBM Sp. z o.o., MPK-Rzeszów Sp. z o.o. Składy Rad Nadzorczych: MPWiK Sp. z o.o., MPGK-Rzeszów Sp. z o.o., MPEC-Rzeszów Sp. z o.o., MZBM Sp. z o.o., MPK-Rzeszów Sp. z o.o. |
|||
10. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych | |||
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Rzeszów, Rynek 1, 35-064 Rzeszów. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Antoni Wilk, adres e-mail: iod@erzeszow.pl. 2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań Urzędu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i e oraz art. 9 ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. 4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną. 5. Pani/Pana dane są przetwarzane w celu zabezpieczenia interesu Pani/Pana i Administratora na wypadek postępowania reklamacyjnego lub dochodzenia roszczeń oraz oceny jakości świadczonych usług. 6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania. 7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale niezbędne do zabezpieczenia interesu Pani/Pana i Administratora na wypadek postępowania reklamacyjnego lub dochodzenia roszczeń oraz oceny jakości świadczonych usług. |
|||
11. Informacje nieudostępnione | |||
Nie dotyczy |