PREZYDENT MIASTA RZESZOWA
Rzeszów, 4 października 2024r.
KŚ-O-O.6131.193.2024
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572) zawiadamiam, że zakończono zbieranie materiału dowodowego w sprawie rozpatrzenia wniosku Rzeszowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Gałęzowskiego 6, dotyczącego wydania zezwolenia na usunięcie 3 drzew: 1 drzewa rosnącego na działce nr 300/118 (ul. Miłocińska 25-27), 1 drzewa rosnącego na działce nr 300/108 (ul. Starzyńskiego 5), 1 drzewa rosnącego na działce nr 300/110 (ul. Starzyńskiego 3), w obrębie 213 w Rzeszowie.
Strony mogą w terminie 7 dni od dnia doręczenia zawiadomienia, wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów w Urzędzie Miasta Rzeszowa, w Wydziale Klimatu i Środowiska, ul. Rynek 7, pok. 15, w godzinach: 7 30 - 15 30.
Na podstawie art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody, organ prowadzący postępowanie w przedmiotowej sprawie zawiadamia strony w trybie art. 49 ustawy Kpa, w związku z czym niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa (bip.erzeszow.pl) oraz wywieszenie na tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta Rzeszowa w dniu 4 października 2024r.
Z up. PREZYDENTA MIASTA RZESZOWA
Katarzyna Sudoł
Kierownik Oddziału
Ochrony Przyrody i Gospodarki Wodnej
Wydziału Klimatu i Środowiska
Urzędu Miasta Rzeszowa
Otrzymują: