Urząd Miasta Rzeszowa |
Karta usługi |
Data zatwierdzenia 01.03.2022 |
Zwolnienie z podatku od nieruchomości i podatku od środków transportowych – regionalna pomoc inwestycyjna. | ||
1. Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy | ||
1. Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy Beneficjent pomocy jest zobowiązany informować pisemnie Prezydenta Miasta Rzeszowa o każdym przypadku otrzymania pomocy publicznej w odniesieniu do tych samych kosztów kwalifikowanych danego projektu inwestycyjnego, w terminie 14 dni od daty otrzymania pomocy. |
||
2. Złożenie wniosku drogą elektroniczną | ||
Można przesłać z wykorzystaniem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) na adres skrzynki podawczej Urzędu Miasta Rzeszowa: /umrz/SkrytkaESP | ||
3. Opłaty | ||
Nie pobiera się | ||
4. Miejsce złożenia dokumentów | ||
Kancelaria Urzędu Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 12, 35-064 Rzeszów lub Wydział Finansowy Urzędu Miasta Rzeszowa ul. Okrzei 1, 35-002 Rzeszów. | ||
5. Sposób i termin załatwienia sprawy | ||
5.1 Przed rozpoczęciem prac związanych z inwestycją początkową: 5.2 Po zrealizowaniu inwestycji początkowej: |
||
6. Tryb odwoławczy | ||
Brak | ||
7. Podstawa prawna | ||
Uchwała Rady Miasta Rzeszowa Nr LIX/1248/2022 z dnia 22 lutego 2022 r. w sprawie zwolnień z podatku od nieruchomości oraz podatku od środków transportowych, stanowiących regionalną pomoc inwestycyjną (Dz. Urz. Woj. Podkarpackiego z 2022 r., poz. 876). Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 stycznia 2015 r., w sprawie warunków udzielenia zwolnień z podatku od nieruchomości oraz podatku od środków transportowych, stanowiących regionalną pomoc inwestycyjną, pomoc na kulturę i zachowanie dziedzictwa kulturowego, pomoc na infrastrukturę sportową i wielofunkcyjną infrastrukturę rekreacyjną, pomoc na infrastrukturę lokalną, pomoc na rzecz regionalnych portów lotniczych oraz pomoc na rzecz portów (Dz.U. z 2019 r., poz. 297 z późn.zm.). Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r., o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2023 r., poz. 702). Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r., w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc inną niż pomoc de minimis lub pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie (Dz.U. z 2010 r. Nr 53, poz. 312 z późn. zm.). |
||
8. Przetwarzanie danych osobowych Interesantów w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta Rzeszowa | ||
Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych |
||
9. Uwagi | ||
Jednostka odpowiedzialna: Wydział Finansowy - Oddział Wymiaru Podatków Urzędu Miasta Rzeszowa Załącznik nr 1 do Uchwały Nr LIX/1248/2022 Załącznik nr 2 do Uchwały Nr LIX/1248/2022 Załącznik nr 3 do Uchwały Nr LIX/1248/2022 Załącznik nr 4 do Uchwały Nr LIX/1248/2022 Załącznik nr 5 do Uchwały Nr LIX/1248/2022 Załącznik nr 6 do Uchwały Nr LIX/1248/2022 |
||
Dane karty usług | ||
Opracował | Grzegorz Domino Sławomir Wołowiec |
01.03.2022 |
Zatwierdził | Janina Dyjak | 01.03.2022 |
Osoba odpowiedzialna za aktualizację karty | Grzegorz Domino Sławomir Wołowiec |
02.12.2022 |