Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa |
Karta usługi |
Data zatwierdzenia 2020-01-02 |
Wydawanie zaświadczeń o spłacie należności, o stanie zadłużenia | ||
1. Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy | ||
Podanie o wydanie zaświadczenia z podaniem nr Księgi wieczystej nieruchomości- celem wykreślenia hipoteki, Podanie o wydanie zaświadczenia - pozostałe |
||
2. Złożenie wniosku drogą elektroniczną | ||
Platforma ePUAP - /bgm-rzeszow/SkrytkaESP Email - bgm@bgm.erzeszow.pl |
||
3. Opłaty | ||
Opłat skarbowa 17 zł – dotyczy tyko zaświadczeń związanych z przekształceniem prawa wieczystego użytkowania w prawo własności na podstawie ustawy z dnia 29 lipca 2005 r o przekształceniu prawa wieczystego użytkowania gruntów w prawo własności. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej należy przedłożyć z podaniem o wydanie zaświadczenia. Opłatę skarbową można dokonać: 1.Przelewem na konto : |
||
4. Miejsce złożenia dokumentów | ||
Biuro Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa , Pl. Ofiar Getta 3, Sekretariat, II piętro, pok. 22 |
||
5. Sposób i termin załatwienia sprawy | ||
Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 7 dni | ||
6. Tryb odwoławczy | ||
Nie dotyczy | ||
7. Podstawa prawna | ||
Art. 217 § 1 Kodeksu Postępowania Administracyjnego |
||
8. Uwagi | ||
- | ||
Dane karty usług | ||
Opracował | Dorota Surdel | 2020-01-02 |
Zatwierdził | Grzegorz Tarnowski | 2020-01-02 |
Osoba odpowiedzialna za aktualizację karty | Dorota Surdel |