Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. |
Data zatwierdzenia 2020-01-02 |
|
1. Siedziba | ||
Adres |
35-025 Rzeszów ul. płk. Leopolda Lisa-Kuli 13a |
|
Telefon | 17 85 360 21 | |
poczta@mzbm.rzeszow.pl | ||
www |
http://www.mzbm.rzeszow.pl |
|
Godziny pracy | poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek 7:15 – 15:15 | |
2. Prezes | ||
Imię i nazwisko | Roman Szczepanek | |
Siedziba |
35-025 Rzeszów ul. płk. Leopolda Lisa-Kuli 13a |
|
Telefon |
17 85 326 04 |
|
sekretariat@mzbm.rzeszow.pl |
||
3. Kompetencje Prezesa | ||
Zarządzanie spółką | ||
4. Podstawa prawna | ||
1. Ustawa z dnia 15 września 2000 r. Kodeks spółek handlowych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 505 z późn. zm), 2. Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 506 z późn. zm.) 3. Ustawa z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 712 z późn. zm.) oraz inne obowiązujące przepisy prawa. 4. Uchwała Rady Miasta Rzeszowa Nr LI/70/93 z 14 września 1993 r. |
||
5. Struktura organizacyjna | ||
- Schemat organizacyjny MZBM Sp. z o.o. | ||
6. Zadania/przedmiot działalności | ||
Przedmiotem działalności przedsiębiorstwa Spółki jest prowadzenie działalności gospodarczej użyteczności publicznej w zakresie: 1) Pozostałe drukowanie, 2) Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, 3) Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i Niemieszkalnych, 4) Wykonywanie instalacji elektrycznych, 5) Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i Klimatyzacyjnych, 6) Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, 7) Tynkowanie, 8) Zakładanie stolarki budowlanej, 9) Posadzkarstwo: tapetowanie i oblicowanie ścian, 10) Malowanie i szklenie, 11) Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, 12) Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych, 13) Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane gdzie indziej niesklasyfikowane, 14) Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, 15) Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej, 16) Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, 17) Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, 18) Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, 19) Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie, 20) Działalność prawnicza, 21) Działalność w zakresie architektury, 22) Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, 23) Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach, 24) Niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, 25) Pozostałe sprzątanie, 26) Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, 27)Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, 28) Działalność obiektów kulturalnych, 29) Działalność muzeów. |
||
7. Tryb działania | ||
- | ||
8. Zamówienia publiczne | ||
- https://www.mzbm.rzeszow.pl/index.php/przetargi-mzbm | ||
9. Rejestry, archiwa, ewidencje | ||
- | ||
10. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych | ||
- Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych, jest Miejskie Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. W sprawie przetwarzanych przez nas danych osobowych, może się Pani/Pan skontaktować z nami pisząc na adres: ul. L. Lisa-Kuli 13A, 35-025 Rzeszów. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia wniosku o dostęp do informacji publicznej na podstawie przepisów Ustawy z dnia 06.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej (art. 6 ust 1 lit. c RODO). Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne i poza danymi do kontaktu, niezbędnymi do udzielenia odpowiedzi w trybie dostępu do informacji publicznej, nie jest wymagane. Brak wskazania danych kontaktowych (adres, telefon lub e-mail), na które ma zostać udzielona informacja publiczna, uniemożliwi jej przekazanie. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji wniosku oraz przechowywane przez okres wskazany w przepisach ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Pani/Pana dane osobowe przekazywać będziemy do firm obsługujących nas w zakresie teleinformatycznym oraz uprawnionych do dostępu do nich na podstawie przepisów prawa. Ma Pani/Pan prawo żądać od nas dostępu do swoich danych, ich sprostowania, i usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych. W związku z przetwarzaniem przez nas Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Urzędu ochrony danych osobowych. |
||
11. Informacje nieudostępnione | ||
- | ||
Dane opracowania | ||
Opracował | Bożena Lech | 2020-01-02 |
Zatwierdził | Roman Szczepanek - Prezes Zarządu | 2020-01-02 |