Data wydruku: 2024-10-18 14:15:53

Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Rzeszowa

e-mail: umrz@erzeszow.pl www: bip.erzeszow.pl

MZBM Rzeszów

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o.

Data zatwierdzenia

2020-01-02

1. Siedziba
Adres

35-025 Rzeszów ul. płk. Leopolda Lisa-Kuli 13a

Telefon 17 85 360 21
e-mail poczta@mzbm.rzeszow.pl
www

http://www.mzbm.rzeszow.pl

Godziny pracy poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek 7:15 – 15:15
2. Prezes
Imię i nazwisko Roman Szczepanek
Siedziba

35-025 Rzeszów ul. płk. Leopolda Lisa-Kuli 13a

Telefon

17 85 326 04

e-mail

sekretariat@mzbm.rzeszow.pl

3. Kompetencje Prezesa
Zarządzanie spółką
4. Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 15 września 2000 r. Kodeks spółek handlowych (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 505 z późn. zm),
2. Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 506 z późn. zm.)
3. Ustawa z dnia 20 grudnia 1996 r. o gospodarce komunalnej (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 712 z późn. zm.) oraz inne obowiązujące przepisy prawa.
4. Uchwała Rady Miasta Rzeszowa Nr LI/70/93 z 14 września 1993 r.
5. Struktura organizacyjna
- Schemat organizacyjny MZBM Sp. z o.o.
6. Zadania/przedmiot działalności
Przedmiotem działalności przedsiębiorstwa Spółki jest prowadzenie działalności gospodarczej użyteczności publicznej w zakresie:
1) Pozostałe drukowanie,
2) Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków,
3) Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i Niemieszkalnych,
4) Wykonywanie instalacji elektrycznych,
5) Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i Klimatyzacyjnych,
6) Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych,
7) Tynkowanie,
8) Zakładanie stolarki budowlanej,
9) Posadzkarstwo: tapetowanie i oblicowanie ścian,
10) Malowanie i szklenie,
11) Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych,
12) Wykonywanie konstrukcji i pokryć dachowych,
13) Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane gdzie indziej niesklasyfikowane,
14) Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami,
15) Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej,
16) Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek,
17) Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi,
18) Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami,
19) Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie,
20) Działalność prawnicza,
21) Działalność w zakresie architektury,
22) Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne,
23) Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach,
24) Niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych,
25) Pozostałe sprzątanie,
26) Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni,
27)Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana,
28) Działalność obiektów kulturalnych,
29) Działalność muzeów.
7. Tryb działania
-
8. Zamówienia publiczne
https://www.mzbm.rzeszow.pl/index.php/przetargi-mzbm
9. Rejestry, archiwa, ewidencje
-
10. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych
- Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), niniejszym informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych, jest Miejskie Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. W sprawie przetwarzanych przez nas danych osobowych, może się Pani/Pan skontaktować z nami pisząc na adres: ul. L. Lisa-Kuli 13A, 35-025 Rzeszów.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia wniosku o dostęp do informacji publicznej na podstawie przepisów Ustawy z dnia 06.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej (art. 6 ust 1 lit. c RODO).
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne i poza danymi do kontaktu, niezbędnymi do udzielenia odpowiedzi w trybie dostępu do informacji publicznej, nie jest wymagane. Brak wskazania danych kontaktowych (adres, telefon lub e-mail), na które ma zostać udzielona informacja publiczna, uniemożliwi jej przekazanie.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji wniosku oraz przechowywane przez okres wskazany w przepisach ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Pani/Pana dane osobowe przekazywać będziemy do firm obsługujących nas w zakresie teleinformatycznym oraz uprawnionych do dostępu do nich na podstawie przepisów prawa.
Ma Pani/Pan prawo żądać od nas dostępu do swoich danych, ich sprostowania, i usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W związku z przetwarzaniem przez nas Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Urzędu ochrony danych osobowych.
11. Informacje nieudostępnione
-
Dane opracowania
Opracował Bożena Lech 2020-01-02
Zatwierdził Roman Szczepanek - Prezes Zarządu 2020-01-02

Metryka informacji: Wyświetl historię zmian
Autor: Roman Szczepanek
Data wytworzenia informacji: 2020-01-02
Opublikowała: Agnieszka Świder
Stanowisko: Administrator
Data publikacji: 2020-01-02 00:00