Data wydruku: 2024-10-18 14:16:16

Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Rzeszowa

e-mail: umrz@erzeszow.pl www: bip.erzeszow.pl

CENTRUM MŁODZIEŻY W RZESZOWIE

Data zatwierdzenia

2020-01-02

1. Siedziba
Adres 35-074 Rzeszów, al. J. Piłsudskiego 25
Telefon 17 748 36 00
e-mail sekretariat@mdk.erzeszow.pl
Skrytka ESP MDK_Rzeszow/SkrytkaESP
www mdk.rzeszow.pl
Godziny pracy Zajęcia w pracowniach CMR odbywają się w zależności od ich rodzaju, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 21.00, w soboty od 8.00 do 15.00. Administracja CMR pracuje w dni robocze w godz. 7.30 - 15.30
2. Dyrektor
Imię i nazwisko Justyna Stasiak
Siedziba 35-074 Rzeszów, al. J. Piłsudskiego 25
Telefon 17 748 36 00
e-mail dyrektor@mdk.erzeszow.pl
3. Kompetencje Dyrektora

Zgodnie z przepisami prawa oświatowego oraz pełnomocnictwem Prezydenta Miasta Rzeszowa.

4. Podstawa prawna

Ustawa z dnia 7.09.1991 r. o systemie oświaty, ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe  oraz Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 marca 2005 r. w sprawie rodzajów i szczegółowych zasad działania placówek publicznych, warunków pobytu dzieci i młodzieży w tych placówkach oraz wysokości i zasad odpłatności wnoszonej przez rodziców za pobyt ich dzieci w tych placówkach.

5. Forma prawna
Powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna
6. Struktura organizacyjna
Struktura organizacyjna CMR
7. Cel i Zadania

Zadania dyrektora zostały ujęte w ustawie o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 roku.

8. Statut
Statut placówki
9. Tryb przyjmowania i załatwiania spraw

CMR jest publiczną placówką oświatową prowadzącą zajęcia o charakterze określonym statutem i przepisami prawa oświatowego. Uczestnikami zajęć są dzieci i młodzież szkolna. Nabór do pracowni, kół, zespołów i sekcji CMR prowadzony jest z początkiem każdego roku szkolnego bezpośrednio przez nauczycieli prowadzących zajęcia. Udział w zajęciach jest bezpłatny. Przyjmowane są dobrowolne darowizny na rachunek dochodów własnych placówki. Darowizny przeznaczane są na zakup dodatkowych materiałów do zajęć, organizację imprez dla dzieci itp. Zajęcia odbywają się w Rzeszowie w dwóch budynkach CMR: przy ul. Piłsudskiego 25, przy ul. Osmeckiego 51 a także w lokalu przy ul. Krakowskiej 20 (Galeria "Nowy Świat") oraz pomieszczeniach użyczonych przez szkoły (sale gimnastyczne, aule) i inne instytucja.

10. Majątek

Budynki:
- Powierzchnia użytkowa budynku przy ul. Piłsudskiego 25 wynosi 476 m kw.
- Powierzchnia działki przy ul. Piłsudskiego 25 wynosi 573 m kw.
- Powierzchnia użytkowa budynku przy ul. Osmeckiego 51 wynosi 1 443 m kw.
- Powierzchnia działki przy ul. Osmeckiego 51 wynosi 5 024 m kw.
- Powierzchnia użytkowa budynku przy ul. Unii Lubelskiej 1 wynosi 71m kw.
- Powierzchnia działki przy ul. Unii Lubelskiej 1 wynosi 546 m kw.
- Powierzchnia użytkowa budynku gospodarczego przy ul. Reformackiej (na terenie placu zabaw) wynosi 12,5 m kw.
- Powierzchnia działki pod budynkiem gospodarczym przy ul. Reformackiej (na terenie placu zabaw) wynosi 99 m kw.

Maszyny i urządzenia będące środkami trwałymi:
- Sprzęt oświetleniowy - 1 komplet
- Instalacja alarmowa - 3 komplety urządzeń
- Instalacja monitoringu wewnętrznego – 2 komplet urządzeń
- Kopiarka - 3 szt.

11. Wysokość opłat
Zajęcia stałe nieodpłatne
12. Rejestry, archiwa, ewidencje

Rejestry:
- Rejestr pieczątek służbowych
- Rejestr leg. służbowych, książeczek zdrowia
- Rejestr wniosków o udzielenie informacji publicznej
Ewidencje:
- Ewidencja druków ścisłego zarachowania
- Ewidencja wypadków
- Ewidencja wyposażenia pracowników w odzież roboczą
- Ewidencja środków trwałych
- Ewidencja pozostałych środków trwałych
Archiwum:
- Akta osobowe byłych pracowników do 31.12.2023r. MDK i od 1.01.2024r. CMR
- Listy płac, kartoteki wynagrodzeń

13. Informacje udostępnione
Zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej (Dz.U Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej udostępniane są wszystkim zainteresowanym na wniosek (dostępny w załączniku).
14. Informacje nieudostępnione
Protokoły Rad Pedagogicznych, akta osobowe, dane osobowe podopiecznych – ochrona danych osobowych, oświadczenia majątkowe pracowników.
15. Ochrona danych osobowych

Klauzula informacyjna

Monitoring

Inspektor Ochrony Danych: Tomasz Bodziony  e-mail: iod3@erzeszow.pl

Dane opracowania
Opracował Bogusław Tomczak
Zatwierdził Bogusław Tomczak

Metryka informacji: Wyświetl historię zmian
Autor: Bogusław Tomczak
Data wytworzenia informacji: 2020-01-02
Opublikowała: Agnieszka Świder
Stanowisko: Administrator
Data publikacji: 2020-01-02 00:00