Data wydruku: 2024-10-18 12:13:59

Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Rzeszowa

e-mail: umrz@erzeszow.pl www: bip.erzeszow.pl

Publiczne Przedszkole nr 36

Data zatwierdzenia

2020-01-02

1. Siedziba
Adres  ul.Kapitana Brydaka 10, 305-507 Rzeszów
Telefon    17 7483420
e-mail  sekretariat@pp36.resman.pl
www pp36.edupage.org
Godziny pracy  6.30- 17.00
Skrytka ESP PP36_Rzeszow/Skrytka ESP
2. Dyrektor
Imię i nazwisko Stella Jaworska
Siedziba ul. Kapitana Brydaka 10,35-507 Rzeszów
Telefon  177483421
e-mail dyrektor@pp36.resman.pl
3. Kompetencje Dyrektora
  1. Dyrektor przedszkola kieruje bieżącą działalnością dydaktyczno-wychowawczą przedszkola oraz reprezentuje ją na zewnątrz.
  2. Sprawuje nadzór pedagogiczny:
    • - ocenia stan i warunki działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej przedszkola;
    • - analizuje i ocenia efekty realizacji podstawy programowej i programów nauczania w przedszkolu;
    • - udziela pomocy nauczycielom w wykonywaniu ich zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych;
    • - inspiruje nauczycieli do podejmowania innowacji pedagogicznych, metodycznych i organizacyjnych.
  3. Sprawuje opiekę nad uczniami oraz stwarza warukni do ich harmonijmego rozwoju psychofizycznego.
  4. Organizuje pomoc psychologiczno-pedagogiczną.
  5. Dysponuje środkami określonymi w planie finansowym przedszkola i ponosi odpowiedzialność za ich prawidłowe wykorzystanie. Organizuje administracyjną, finansową i gospodarczą obsługę przedszkola.
  6. Jest kierownikiem zakładu pracy dla zatrudnionych w przedszkolu nauczycieli i pracowników, nie będących nauczycielami:
    • - zatrudnia i zwalnia nauczycieli i pracowników przedszkola;
    • - przyznaje nagrody oraz wymierza kary porządkowe nauczycielom i pozostałym pracownikom przedszkola,
    • - wystepuje z wnioskiem, po zasięgnięciu opinii Rady Pedagogicznej o przyznanie odznaczeń, nagród i innych wyróżnień dla nauczucieli oraz pozostałych pracowników przedszkola.
  7. Podejmuje decyzje o wczesniejszym przyjęciu dziecka do szkoły lub w sprawie odroczenia obowiązku szkolnego, po zasięgnięciu opinii właściwej placówki.
  8. Sprawuje kontrolę spełniania obowiązku szkolnego przez dzieci zamieszkujące w obwodzie szkoły.
  9. Organizauje pracę przedszkola, w szczególności godzinowy rozkład zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych.
  10. Nadzoruje stan bhp przedszkola oraz wyposażenia przedszkola w środki dydaktyczne i sprzęt , dba o ich stan techniczny.
  11. Organizuje przeglądy stanu technicznego obiektów szkolnych, prace konserwacyjno-remontowe oraz okresowe inwentaryzacje majątku przedszkola.
  12. Powierza funkcje kierownicze w przedszkolu.
  13. Wykonuje uchwały Rady Pedagogicznej.
  14. Wstrzymuje wykonanie uchwał niezgodnych z przepisami prawa. O wstrzymaniu wykonania uchwały dyrektor niezwłocznie zawiadamia organ prowadzący przedszkole oraz organ sprawujący nadzór pedagogiczny.
4. Podstawa prawna

- Podstawą prawną powołania i funkcjonowania jednostki jest Decyzja  Nr o.IV-0138/17/84

Kuratora Oświaty i wychowania  w Rzeszowie z dnia 30kwietnia 1984r.

w sprawie organizacji  Państwowego Przedszkola Nr 36 w Rzeszowie .

5. Forma prawna
Gminna samorządowa jednostka organizacyjna
6. Struktura organizacyjna

-Przedszkolem kieruje dyrektor przedszkola któremu bezpośrednio podlegają

nauczyciele, pracownicy administrcji( główna ksiegowa, intendent)

oraz pracownicy obsugi( pomoce nauczyciela, kucharz,pomoce kuchenne i robotnik gospodarczy).

7. Cel i Zadania

-Zadania Jednostki ujęte są w Statucie Przedszkola .

8. Statut
-static/img/k02/PP36/Statut%202017%20pp36%20Z%20bip.pdf
9. Tryb przyjmowania i załatwiania spraw

Przedszkole prowadzi i rejestruje sprawy wg rzeczowego podziału akt.

Wszystkie sprawy urędowe zgodnie z ustawą KPA załatwiane są w godzinach pracy placówki.

Zaświadczenia wydawane są na żądanie osób zainteresowanych i są one ewidencjonowane w załozonych rejestrach.

Prowadzone sprawy:

1. Dyrektor przedszkola

  • sprawy związane z bieżącą obsługą kancelaryjną przedszkola
  • zatrudnianie, zwalnianie i awansowanie pracowników
  • prowadzenie akt osobowych nauczycieli i pracownków niepedagogicznych przedszkola
  • prowadzenie działalności socjalnej związanej z gospodarowaniem Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych
  • rekrutacja dzieci do przedszkola
  • sprawy związane z realizacją obowiązku przedszkolnego
  • pomoc dzieciom w zakresie pedagogicznym
  • sprawy z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy oraz pobytu na terenie przedszkola.

2. Księgowość przedszkola

  • sprawy związane z finansami przedszkola
  • wydawanie zaświadczeń o wynagrodzeniu, zatrudnieniu
  • wydawanie zaświadczeń o opłatach poniesionych przez rodziców z związku z żywieniem i opieką
  • naliczanie comiesięcznych oplat za przedszkole

3. Intendent przedszkola

  • opracowywanie jadłospisów i diet
  • sprawy związane z elektroniczną ewidencją czasu pobytu dziecka w przedszkolu
  • kontakt z dostawcami  w sprawach zamówień na artykuły spożywcze, środki z zakresu chemii gospodarczej i materiały biurowe.

4. Rekrutacja dzieci do przedszkola zgodnie z regulaminem Rekrutacji.

5. Zatrudnianie, zwalnianie i awansowanie pracowników.

6. Decyzje związane z gospodarowaniem Zakadowym Funduszem Świadczeń  Socjalnych.

7. Decyzje związane z organizacją placówki i oparciu o zarządzenia Organu Prowadzacego, Kuratora Oświaty Edukacji Narodowej.

8. Informacja dla kandydatów do pracy - KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA KANDYDATA DO PRACY

10. Majątek

-Budynek- powierzchnia użytkowa - 908,38 m2, kubatura - 3945,00 m3, posesja -3594m2

Wykaz majątku. Budynki  budowle brutto- 442 837,99

- Ogrodzenie - 28 593,00

- Urządzenia techniczne i maszyny - 23 600,80

- Pozostałe środki trwałe - 181 430,23

- Sprzęd teleinformatyczny: zestawy komputerowe - 4 szt, laptop - 1 szt,

drukarka laserowa - 1 szt, urządzienie wielofunkcyjne - 1 szt

11. Wysokość opłat

-Wysokość opłat za pobyt dziecka w Przedszkolu reguluje Uchwała rady Miasta Rzeszowa Nr LII/1227/2017 

dnia 12 grudnia 2017r. w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego dzieci objętych wychowaniem

przedszkolnym do końca roku szkolnego w roku kalendzrzowym, w którym kończa 6 lat w prowadzonym przez Gminę Miasto Rzeszów

jednostkach oświatowych.

Wysokość opłat za pobyt dzieci w przedszkolu regulują uchwały Rady Miasta Rzeszowa : Nr. LII/1227/2017 z dnia 12 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego dzieci w wieku do lat 5 oraz warunków zwolnienia z opłat w prowadzonych przez Gminę Miasto Rzeszów jednostach oświatowych oraz Nr LXVI/1441/2022 z 1 wrzesnia 2022 r. w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego dzieci objętych wychowaniem przedszkolnym do końca roku szkolnego w roku kalendzarzowym w którym kończą 6 lat w prowadzonych przez Gminę Miasto Rzeszów jednostkach oświatowych. 

12. Rejestry, archiwa, ewidencje

  1. Książka druków ścisłego zarachowania:
    • arkusze spisu z natury.
  2. W programach komputerowych firmy Vulcan prowadzi się ewidencję:
    • faktur;
    • sprzętu i wyposażenia szkoły;
    • zatrudnionych pracowników;
    • kartoteki płacowe pracowników
  3. Archiwa:
    • dokumenty osobowe i płacowe pracowników;
    • dokumenty finansowe
    • dokumenty związane z praca pedagogiczną szkoły.
13. Informacje udostępnione

Zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej (Dz.U Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej udostępniane są wszystkim zainteresowanym na wniosek (dostępny w załączniku).

Informacje publiczne nie zamieszczone na stronie BIP Przedszkola Publicznego Nr 36 mogą być udostępnione na wniosek zainteresowanych.

Wypełniony wniosek należy przesłać:

  • drogą elektroniczną na adres: sekretariat@pp36.resman.pl
  • listownie : Przedszkole Publiczne Nr 36, 35-507 Rzeszów, ul. Brydaka 10

Regulamin zamówień publicznych PP-36  2024 ,których wartość nie przekracza 130 000 złotych: 

P36 - REGULAMIN zamówień publicznych 2024

REGULAMIN REKRUTACJI DZIECI 2024/2025

Wniosek udostępniena informacji.

14. Informacje nieudostępnione
Protokoły Rad Pedagogicznych, akta osobowe, dane osobowe uczniów – ochrona danych osobowych.
15. Ochrona danych osobowych danych osobowych

Inspektor danych osobowych;

Inspektorem Danych Osobowych Przedszkola jest p. Artur Bubicz   tel:   17 875 49 45  email:   iod4@erzeszow.pl

Klauzule informacyjne:     PP 36 klauzula ogólna 

 Klauzula dla rodziców /opiekunów prawnych - PP 36 klauzula dla rodziców 

 

Dane opracowania
Opracował Stella Jaworska
Zatwierdził Stella Jaworska

Metryka informacji: Wyświetl historię zmian
Autor: Stella Jaworska
Data wytworzenia informacji: 2020-01-02
Opublikowała: Agnieszka Świder
Stanowisko: Administrator
Data publikacji: 2020-01-02 00:00