- « wstecz
- Szkoła Podstawowa nr 1
- Szkoła Podstawowa nr 2
- Szkoła Podstawowa nr 3
-
Szkoła Podstawowa nr 4
- Szkoła Podstawowa nr 5
-
Szkoła Podstawowa nr 6
-
Szkoła Podstawowa nr 7
- Szkoła Podstawowa nr 8
- Szkoła Podstawowa nr 9
- Szkoła Podstawowa nr 10
- Szkoła Podstawowa nr 11
-
Szkoła Podstawowa nr 12
-
Szkoła Podstawowa nr 13
-
Szkoła Podstawowa nr 14
-
Szkoła Podstawowa nr 15
- Szkoła Podstawowa nr 16
- Szkoła Podstawowa nr 17 z Oddziałami Integracyjnymi
- Szkoła Podstawowa nr 18
-
Szkoła Podstawowa nr 19
-
Szkoła Podstawowa nr 20
- Szkoła Podstawowa nr 21
- Szkoła Podstawowa Nr 22 z Oddziałami Integracyjnymi
-
Szkoła Podstawowa nr 23
- Szkoła Podstawowa nr 24
- Szkoła Podstawowa nr 25
-
Szkoła Podstawowa nr 26
-
Szkoła Podstawowa nr 27
- Szkoła Podstawowa nr 28
- Szkoła Podstawowa nr 29
- Szkoła Podstawowa nr 31
- Szkoła Podstawowa nr 34
|
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 8 |
![]() |
1. Siedziba | ||
Adres | ul. Antoniego Kopaczewskiego 2, 35-225 Rzeszów | |
Telefon | 17 748 23 30 | |
sekretariat@sp8.resman.pl | ||
www | www.sp8.resman.pl | |
Godziny pracy | 6:30-17:30 | |
2. Dyrektor | ||
Imię i nazwisko | Maciej Dziedzic | |
Siedziba | ul. A.Kopaczewskiego 2, 35-225 Rzeszów | |
Telefon | 17 748 23 30 | |
sekretariat@sp8.resman.pl | ||
ePUAP | sp8rzeszow | |
3. Kompetencje Dyrektora | ||
|
||
4. Podstawa prawna | ||
Protokół z dnia 31.08.1965 r. w sprawie odbioru końcowego budynku i przekazania do użytku Szkoły Podstawowej Nr 8 oraz orzeczenie w sprawie organizacji Szkoły Podstawowej Nr 8 w Rzeszowie wydane przez Kuratorium Okręgu Szkolnego Rzeszowskiego w Rzeszowie (z dnia 27 kwietnia 1970 r. znak KOS,-0141/303/70). | ||
5. Forma prawna | ||
Gminna samorządowa jednostka organizacyjna | ||
6. Struktura organizacyjna | ||
Działalnością Szkoły Podstawowej nr 8 w Rzeszowie kieruje dyrektor, przy pomocy wicedyrektora szkoły, innych pracowników odpowiedzialnych za wykonywanie zadań oraz Rady Rodziców, zgodnie ze statutem szkoły (§ 4 – § 12) | ||
7. Cel i Zadania | ||
Zgodnie z § 2 statutu szkoły. Zadania dyrektora zostały ujęte w ustawie o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 roku. |
||
8. Statut | ||
STATUT SZKOŁY | ||
9. Tryb przyjmowania i załatwiania spraw | ||
Szkoła prowadzi i rejestruje sprawy wg rzeczowego podziału akt. Wszystkie sprawy urzędowe zgodnie z ustawą KPA załatwiane są w sekretariacie oraz w księgowości szkoły w godzinach pracy placówki. Zaświadczenia, legitymacje i duplikaty świadectw wydawane są na żądanie osób zainteresowanych i są one ewidencjonowane w założonym rejestrze. Prowadzone sprawy:
|
||
10. Majątek | ||
1. Powierzchnia działki ogółem: 12.880 m kw. a) zabudowa 2.383 m kw. b) obszar zagospodarowany na boiska szkolne: 1.815 m kw. c) teren rekreacyjny do realizacji zadań ruchowych 950 m kw. 2. Dojścia komunikacyjne 7.732 m kw. 3. Powierzchnia użytkowa budynku 3.836 m kw. 4. Kubatura 17.583 m kw. – teren szkoły ogrodzony siatką. Pozostały majątek komunalny zgodnie z księgami inwentarzowymi między innymi: 20 zestawów multimedialnych, 10 drukarek laserowych, 3 drukarki atramentowe, 2 skanery, 3 aparaty cyfrowe, centrala - fax, 6 aparatów wewnętrznych, księgozbiór biblioteki, wyposażenia klasopracowni, wyposażenia gospodarcze. |
||
11. Wysokość opłat | ||
Dane dotyczące opłat: - duplikat legitymacji - 9,00zł - duplikat świadectwa - 26,00zł - za jeden obiad - 3,50zł |
||
12. Rejestry, archiwa, ewidencje | ||
Na wniosek zainteresowanych osób sekretariat oraz księgowość szkoły wydaje zaświadczenia zgodnie z ustawą KPA w godzinach pracy placówki.
|
||
13. Informacje udostępnione | ||
Zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej (Dz.U Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej udostępniane są wszystkim zainteresowanym na wniosek (dostępny w załączniku). Uzyskanie informacji publicznej nieudostepnionej na tej stronie, należy wypełniony wniosek (wzór poniżej) wysłać:
Odpowiedź na złożony wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w tym terminie, wnioskodawca zostanie niezwłocznie powiadomiony o tym oraz o powodach opóźnienia i o terminie, w jakim informacja będzie udostępniona. Termin ten nie będzie dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku. |
||
14. Informacje nieudostępnione | ||
Protokoły Rad Pedagogicznych, akta osobowe, dane osobowe uczniów – ochrona danych osobowych. | ||
15. Ochrona danych osobowych |
||
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informuję, że: Administratorem Państwa danych osobowych oraz danych osobowych uczniów w szkole jest Szkoła Podstawowa nr 8 w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Kopaczewskiego 2 4, 35-225 Rzeszów, tel. 17 748 23 30, mail: sekretariat@sp8.resman.pl Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych dla Szkoły Podstawowej nr 8 w Rzeszowie możliwy jest pod adresem email: iod1@erzeszow.pl Kontakt z Administratorem Danych Osobowych w Szkole Podstawowej nr 8 w Rzeszowie możliwy jest pod numerem tel. 17 748 23 30 lub adresem email: sekretariat@sp8.resman.pl Dane osobowe Pana/Pani/dziecka będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia j/w o ochronie danych w celu realizacji zadań ustawowych, określonych w Ustawie – Prawo oświatowe z dn. 14 grudnia 2016 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 59) oraz Ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2017 r., poz. 2198) w celu realizacji statutowych zadań dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych w placówce. Pani/Pana dane osobowe i dane osobowe Pani/Pana dziecka będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu/ów dla jakiego zostały zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa m.in.: ustawę z dnia 14 lipca 1983r o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przez okres zakreślony w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt. Posiada Pan/Pani/dziecko prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Panu/Pani/dziecku przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa oświatowego j/w. W razie dodatkowych pytań dotyczących ochrony prywatności, prosimy o kontakt korzystając z formularza kontaktowego na stronie w zakładce Kontakt. |
||
Dane opracowania | ||
Opracował | Ewa Tarnowska - wicedyrektor szkoły | |
Zatwierdził | Maciej Dziedzic - dyrektor szkoły | |
Osoba publikująca | Maria Jerzak | |
Osoba wytwarzająca | Maciej Dziedzic - dyrektora szkoły |
Data wytworzenia informacji: 2020-01-02
Stanowisko:
Data publikacji: 2020-01-02 00:00
Data zmiany | Opublikował | Autor | Data wytw. informacji |
---|---|---|---|
2020-11-24 08:14 | Agnieszka Świder | - | - |
2020-10-07 08:29 | Maciej Dziedzic | - | - |
2020-10-07 08:11 | Maciej Dziedzic | - | - |
2020-07-08 22:11 | Maciej Dziedzic | - | - |
2020-07-08 22:09 | Maciej Dziedzic | - | - |