Urząd Miasta Rzeszów |
Wydział Spraw Obywatelskich |
Data zatwierdzenia 2019-11-19 |
1. Siedziba | ||
Adres | Adres: ul. Okrzei 1, 35-064 Rzeszów | |
Telefon | 1 77 88 99 00 | |
umrz@erzeszow.pl | ||
www | www.erzeszow.pl | |
Godziny pracy | Godziny pracy: poniedziałek - piątek 7.30 - 15.30, środa 7.30 - 17.00 | |
2. Dyrektor | ||
Imię i nazwisko | Adam Litwa | |
Siedziba | ul. Okrzei 1 pok. nr 8, 35-064 Rzeszów | |
Telefon | ||
alitwa@erzeszow.pl | ||
3. Kompetencje Dyrektora | ||
Kieruje Wydziałem i organizuje jego pracę. | ||
4. Z-ca Dyrektora | ||
Imię i Nazwisko Augustyn Rębisz | ||
Siedziba ul. Okrzei 1 pok. nr 2, 35-064 Rzeszów | ||
Telefon | ||
e-mail arebisz@erzeszow.pl | ||
5. Kompetencje Z-cy Dyrektora | ||
Współdziałanie z Dyrektorem Wydziału w sprawach dotyczących organizacji pracy Wydziału oraz kierowanie Wydziałem w przypadku jego nieobecności. |
||
6. Podstawa prawna | ||
Nie dotyczy | ||
7. Struktura organizacyjna | ||
Dyrektor Wydziału, Z-ca Dyrektora, Pracownicy | ||
8. Zadania | ||
1. Społeczno-obywatelskie: przyjmowanie zawiadomień o zgromadzeniu publicznym, nadzór nad stowarzyszeniami i fundacjami, rejestrowanie stowarzyszenia zwykłego, udzielanie pomocy repatriantom i wypłata świadczeń pieniężnych osobom posiadającym ważną Kartę Polaka. 2. Z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych: wydawanie dowodów osobistych po raz pierwszy, wydawanie dowodów osobistych po utracie, wydawanie dowodów osobistych osobom małoletnim, wymiana dowodów osobistych, udostępnianie danych osobowych, wydawanie poświadczenie zameldowań, zameldowanie na pobyt stały, zameldowanie na pobyt czasowy ponad 3 miesiące, zameldowanie na pobyt stały i czasowy cudzoziemca, wymeldowanie z miejsca pobytu stałego lub z miejsca pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące, zgłoszenie wyjazdu za granicę na pobyt czasowy ponad 3 miesiące, wymeldowanie cudzoziemca z pobytu stałego lub czasowego, zameldowanie lub wymeldowanie decyzją administracyjną; |
||
9. Tryb działania | ||
Zarządzenie nr 19/2013 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 27 lutego w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa. Zarządzenie nr 74/2017 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 20 lipca 2017 r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Rzeszowa. |
||
10. Wysokość opłat | ||
Nie dotyczy | ||
11. Rejestry, archiwa, ewidencje | ||
Wydział prowadzi rejestr mieszkańców i wprowadza dane do rejestru PESEL i rejestru dowodów osobistych w czasie rzeczywistym. Na pisemny wniosek udostępnia się dane z rejestru PESEL, rejestru mieszkańców i rejestru dowodów osobistych. Wydział prowadzi ewidencje stowarzyszeń zwykłych, które maja siedzibę na terenie miasta Rzeszowa. Wydział gromadzi i przechowuje dokumentację związaną z dowodami osobistymi. |
||
12. Klauzula informacyjna dotycząca danych osobowych | ||
- | ||
13. Informacje nieudostępnione | ||
Nie dotyczy | ||
Dane opracowania | ||
Opracował | Agnieszka Czarnota | 2019.11.19 |
Zatwierdził | Adam Litwa | 2019.11.19 |