- « wstecz
-
Publiczne Przedszkole nr 1
- Publiczne Przedszkole nr 2
- Publiczne Przedszkole nr 3
- Publiczne Przedszkole nr 4
- Publiczne Przedszkole nr 5
-
Publiczne Przedszkole nr 6
- Publiczne Przedszkole nr 7
-
Publiczne Przedszkole nr 8
- Publiczne Przedszkole nr 9
- Publiczne Przedszkole nr 10
- Przedszkole Publiczne nr 11
- Publiczne Przedszkole nr 12
-
Publiczne Przedszkole nr 13
- Publiczne Przedszkole nr 14
- Publiczne Przedszkole nr 15
- Publiczne Przedszkole nr 16
- Przedszkole Publiczne nr 17
- Publiczne Przedszkole nr 18
- Publiczne Przedszkole nr 19
- Przedszkole Publiczne nr 20
- Publiczne Przedszkole nr 21
- Publiczne Przedszkole nr 22
- Publiczne Przedszkole nr 23
- Publiczne Przedszkole nr 24
- Publiczne Przedszkole nr 26
- Publiczne Przedszkole nr 27
- Publiczne Przedszkole Nr 28
- Publiczne Przedszkole Nr 29
- Publiczne Przedszkole nr 31
- Publiczne Przedszkole nr 32
- Publiczne Przedszkole nr 33
- Publiczne Przedszkole nr 34
- Publiczne Przedszkole nr 35
- Publiczne Przedszkole nr 36
- Publiczne Przedszkole nr 37
- Publiczne Przedszkole nr 38
- Publiczne Przedszkole nr 39
- Publiczne Przedszkole nr 40
- Publiczne Przedszkole nr 41
- Publiczne Przedszkole nr 42
- Publiczne Przedszkole nr 43
-
Publiczne Przedszkole nr 44
|
Publiczne Przedszkole nr 40 |
Data zatwierdzenia 2020-01-02 |
1. Siedziba | ||
Adres | ul. Rataja 14, 35-116 Rzeszów | |
Telefon | dyrektor: 17 748 34 42, intendent: 17 748 34 45, księgowość: 17 748 34 43 | |
sekretariat@pp40.resman.pl | ||
www | www.pp40.resman.pl | |
Godziny pracy | 6:30- 17:00 | |
2. Dyrektor | ||
Imię i nazwisko | Regina Pasierb | |
Siedziba | Przedszkole Publiczne Nr 40, ul. Rataja 14, 35-116 Rzeszów | |
Telefon | 17 748 34 42 | |
dyrektor@pp.40.resman.pl | ||
3. Kompetencje Dyrektora | ||
Kompetencje dyrektora ujęte w art. 68 ustawy z dn. 14 grudnia 2016 Prawo oświatowe, Statucie Przedszkola Publicznego Nr 40 w Rzeszowie oraz zgodne 1. Dyrektor przedszkola kieruje bieżącą działalnością placówki oraz reprezentuje ją na zewnątrz. 2. Sprawuje nadzór pedagogiczny. 3. Sprawuje opiekę nad wychowankami oraz stwarza warukni do ich harmonijnego rozwoju psychofizycznego; zapewnia bezpieczne i higieniczne warunki dzieciom i pracownikom przedszkola. 4. Organizuje pomoc psychologiczno-pedagogiczną. 5. Odpowiada za realizację zaleceń wynikających z orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego. 6. Odpowiada za ochronę danych osobowych, poprawność prowadzenia i archiwizację dokumentacji przedszkola. 7. Jest kierownikiem zakładu pracy dla zatrudnionych nauczycieli i pracowników niebędących nauczycielami. 8. Dysponuje środkami określonymi w planie finansowym przedszkola i ponosi odpowiedzialność za ich prawidłowe wykorzystanie. Organizuje administracyjną, finansową i gospodarczą obsługę placówki. 9. Organizuje działalność opiekuńczą i wychowawczo-dydaktyczną przedszkola. 10. Nadzoruje stan bhp budynku i ogrodu przedszkolnego, organizuje przeglądy stanu technicznego obiektów i wyposażenia. 11. Współpracuje z organami przedszkola- Radą Pedagogiczną i Radą Rodziców. 12. Wykonuje uchwały Rady Pedagogicznej i wstrzymuje wykonanie uchwał niezgodnych z przepisami. |
||
4. Podstawa prawna | ||
Zarządzenie Nr 14/1990 Prezydenta Miasta Rzeszowa w sprawie utworzenia Państwowego Przedszkola Nr 40 w Rzeszowie. | ||
5. Forma prawna | ||
Gminna samorządowa jednostka organizacyjna | ||
6. Struktura organizacyjna | ||
Struktura organizacyjna Przedszkola Publicznego Nr 40 w Rzeszowie |
||
7. Cel i Zadania | ||
Zadania przedszkola zostały ujęte w rozdziale II Statutu Przedszkola Publicznego Nr 40 w Rzeszowie. |
||
8. Statut | ||
Statut Przedszkola Publicznego Nr 40 w Rzeszowie | ||
9. Tryb przyjmowania i załatwiania spraw | ||
Dyrektor przyjmuje podania, wnioski, pisma interesantów w godzinach 8.00-15.00; w szczególności w poniedziałki 15.30- 16.00 oraz w środy 8.00- 9.00 Wszelkie sprawy można załatwić osobiście, telefonicznie lub korespondencyjnie. Zaświadczenia wydawane są na żądanie osób zainteresowanych i są one ewidencjonowane w założonym rejestrze. Szczegółowy zakres spraw: dyrektor- nadzór pedagogiczny i organizacyjny intendentka- zgłaszanie nieobecności i spóźnień dziecka, uwagi na temat jadłospisu, kontakty z kontrahentami księgowość- odpłatność za przedszkole, wydawanie zaświadczeń o uczęszczaniu do przedszkola i poniesionych wydatkach |
||
10. Majątek | ||
Rzeczowy majątek trwały: 1.229.359,30 zł brutto; w tym: budynek, budowle: 1.167.884,33 zł urządzenia techniczne: 61474,97 zł |
||
11. Wysokość opłat | ||
Wysokość opłat za pobyt dziecka w przedszkolu reguluje Uchwała Rady Miasta Rzeszowa z dn. 12 grudnia 2017 |
||
12. Rejestry, archiwa, ewidencje | ||
Dokumentacja prowadzona zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów obowiązującą w Przedszkolu Publicznym Nr 40 w Rzeszowie. Wykaz rejestrów:
Ewidencje:
Archiwa:
Informacje zgromadzone w rejestrach, ewidencjach i archiwach są udostępniane na wniosek osoby zainteresowanej. |
||
13. Informacje udostępnione | ||
Zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej (Dz.U Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej udostępniane są wszystkim zainteresowanym na wniosek. Wniosek o udostępnienie informacji publicznej Wypełniony wniosek należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@pp40.resman.pl lub listownie na adres: Przedszkole Publiczne Nr 40, Regulamin udostępniania informacji publicznej w Przedszkolu Publicznym Nr 40 |
||
14. Informacje nieudostępnione | ||
Protokoły Rad Pedagogicznych, akta osobowe, dane osobowe dzieci i ich rodziców – ochrona danych osobowych. | ||
15. Ochrona danych osobowych |
||
Klauzula informacyjna W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. I. Administrator danych: Administratorem danych osobowych jest Przedszkole Publiczne Nr 40, 35-116 Rzeszów, ul. Rataja 14, reprezentowane przez Dyrektora. II. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest poprzez adres e-mail: iod1@erzeszow.pl lub pisemnie na adres administratora danych wskazany wyżej. III. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych: Dane przetwarzane są w szczególności w celu: a) realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, innych zadań statutowych oraz zadań organizacyjnych wynikających z ustawy b) wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi - c) realizacji umów zawartych z kontrahentami - art. 6 ust. 1 lit. b) RODO; d) w pozostałych przypadkach - na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych w zakresie i w celach określonych w treści zgody - IV. Odbiorcy danych osobowych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych V. Okres przechowywania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu/ów dla jakiego zostały zebrane, a po tym czasie przez okres VI. Prawa osób, których dane dotyczą: Przysługuje Pani/Panu prawo do: a) dostępu do treści danych osobowych oraz sprostowania (poprawiania) w przypadku gdy dane osobowe są nieprawidłowe lub niekompletne, b) żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
c) wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, e) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO f) W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo VII. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa W związku z przetwarzaniem danych nie będzie dochodziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania. Mogą wystąpić przypadki, |
||
Dane opracowania | ||
Opracował | Regina Pasierb | |
Zatwierdził | Regina Pasierb |
Data wytworzenia informacji: 2020-01-02
Stanowisko:
Data publikacji: 2020-01-02 00:00
Data zmiany | Opublikował | Autor | Data wytw. informacji |
---|---|---|---|
2020-11-24 10:23 | Agnieszka Świder | - | - |
2020-06-10 12:37 | Regina Pasierb | - | - |
2020-02-12 15:21 | Regina Pasierb | - | - |
2020-02-12 15:17 | Regina Pasierb | - | - |
2020-02-12 15:17 | Regina Pasierb | - | - |
2020-02-12 15:15 | Regina Pasierb | - | - |
2020-02-12 15:14 | Regina Pasierb | - | - |
2020-02-12 15:13 | Regina Pasierb | - | - |
2020-02-12 15:10 | Regina Pasierb | - | - |
2020-02-12 15:03 | Regina Pasierb | - | - |
2020-02-12 14:56 | Regina Pasierb | - | - |
2020-02-12 14:33 | Regina Pasierb | - | - |
2020-02-12 14:28 | Regina Pasierb | - | - |
2020-01-29 08:45 | Regina Pasierb | - | - |
2020-01-13 11:20 | Regina Pasierb | - | - |