- « wstecz
-
Publiczne Przedszkole nr 1
- Publiczne Przedszkole nr 2
- Publiczne Przedszkole nr 3
- Publiczne Przedszkole nr 4
- Publiczne Przedszkole nr 5
-
Publiczne Przedszkole nr 6
- Publiczne Przedszkole nr 7
-
Publiczne Przedszkole nr 8
- Publiczne Przedszkole nr 9
- Publiczne Przedszkole nr 10
- Przedszkole Publiczne nr 11
- Publiczne Przedszkole nr 12
-
Publiczne Przedszkole nr 13
- Publiczne Przedszkole nr 14
- Publiczne Przedszkole nr 15
- Publiczne Przedszkole nr 16
- Przedszkole Publiczne nr 17
- Publiczne Przedszkole nr 18
- Publiczne Przedszkole nr 19
- Przedszkole Publiczne nr 20
- Publiczne Przedszkole nr 21
- Publiczne Przedszkole nr 22
- Publiczne Przedszkole nr 23
- Publiczne Przedszkole nr 24
- Publiczne Przedszkole nr 26
- Publiczne Przedszkole nr 27
- Publiczne Przedszkole Nr 28
- Publiczne Przedszkole Nr 29
- Publiczne Przedszkole nr 31
- Publiczne Przedszkole nr 32
- Publiczne Przedszkole nr 33
- Publiczne Przedszkole nr 34
- Publiczne Przedszkole nr 35
- Publiczne Przedszkole nr 36
- Publiczne Przedszkole nr 37
- Publiczne Przedszkole nr 38
- Publiczne Przedszkole nr 39
- Publiczne Przedszkole nr 40
- Publiczne Przedszkole nr 41
- Publiczne Przedszkole nr 42
- Publiczne Przedszkole nr 43
-
Publiczne Przedszkole nr 44
|
Publiczne Przedszkole nr 23 |
Data zatwierdzenia 2020-01-02 |
1. Siedziba | ||
Adres | ul. Klementyny Hoffmanowej 12 | |
Telefon | 17 7483365 | |
sekretariat@pp23.resman.pl | ||
www | www.pp23.rzeszow.pl | |
Godziny pracy | 6:30- 17:00 | |
Skrzynka E-PUAP | www.epuap.gov.pl | |
2. Dyrektor | ||
Imię i nazwisko | Elżbieta Orzech | |
Siedziba | Przedszkole Publiczne Nr 23 | |
Telefon | 17 7483365 885971438 | |
dyrektor@pp23.resman.pl | ||
3. Kompetencje Dyrektora | ||
|
||
4. Podstawa prawna | ||
Zarządzenie Ministra Oświaty i Szkolnictwa Wyższego z dnia 24.02.1968 (Dz. U. Ministerstwa Oświaty i Szkolnictwa Wyższego Nr B- 4 z dnia 23.04.1968r. poz. 29) art. 38 ust. 2 Ustawy z dnia 15.07.1961 r. o Rozwoju Systemu Oświaty i Wychowania (Dz. U. Nr 32 z 1961 r. poz. 16) oraz Orzeczenie Prezydium Miejskiej Rady Narodowej- Wydział Oświaty i Wychowania oraz Kultury w Rzeszowie. Decyzja Nr 12/78 Prezydenta Miasta Rzeszowa z dnia 15 marca 1978 r. w sprawie zorganizowania Przedszkola nr 23 w Rzeszowie. |
||
5. Forma prawna | ||
Gminna samorządowa jednostka organizacyjna | ||
6. Struktura organizacyjna | ||
- Struktura organizacyjna Przedszkola Publicznego Nr 23 |
||
7. Cel i Zadania | ||
Zadania przedszkola zostały ujęte w rozdziale II § 5 Statutu Przedszkola Publicznego Nr 23 w Rzeszowie Zadania dyrektora zostały ujęte w art. 68 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo Oswiatowe (Dz. U. 2019r., poz. 1148 z późn. zm.) |
||
8. Statut | ||
- Statut przedszkola Publicznego nr 23 |
||
9. Tryb przyjmowania i załatwiania spraw | ||
Przedszkole prowadzi i rejestruje sprawy wg rzeczowego podziału akt. Wszystkie sprawy urzędowe zgodnie z ustawą KPA załatwiane są u dyrektora oraz w księgowości przedszkola w godzinach pracy placówki. Zaświadczenia, legitymacje i duplikaty świadectw wydawane są na żądanie osób zainteresowanych i są one ewidencjonowane w założonym rejestrze. Prowadzone sprawy:
|
||
10. Majątek | ||
Budynek: 652 m kw. Posesja: 3853 m kw. Wartość budynku brutto: 495 520, 42 PLN Wartość urządzeń techbicznych brutto: 72 892, 49 PLN |
||
11. Wysokość opłat | ||
Wysokość opłat za pobyt dziecka w Przedszkolu reguluje Uchwała Rady Miasta Rzeszowa Nr LII/1227/2017 z dnia 12 grudnia 2017r. w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego dzieci objętych wychowaniem przedszkonym do konca roku szkolnego w roku kalendarzowym, w którym kończą 6 lat w prowadzonych przez Gminę Misto rzeszów jednostkach ośwatowych. |
||
12. Rejestry, archiwa, ewidencje | ||
Na wniosek zainteresowanych osób dyrektor oraz księgowość przedszkola wydaje zaświadczenia zgodnie z ustawą KPA w godzinach pracy placówki.
|
||
13. Informacje udostępnione | ||
Zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej (Dz.U Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej udostępniane są wszystkim zainteresowanym na wniosek (dostępny w załączniku). Regulamin udostępniania informacji publicznej .pdf Wypełniony wniosek znajdujący się w załączniku regulaminu należy przesłać:
|
||
14. Informacje nieudostępnione | ||
Protokoły Rad Pedagogicznych, akta osobowe, dane osobowe uczniów – ochrona danych osobowych.
|
||
15. Ochrona danych osobowych danych osobowych | ||
Inspektor ochrony danych osobowych: Inspektorem ochrony danych osobowych jest p. Wioletta Rozesłaniec tel. 17 875 43 74 email: iod1@erzeszow.pl Zastępcą Inspektora ochrony danych osobowych jest p. Mariusz Stochla tel. 17 875 43 74 email: iod1@erzeszow.pl Klauzule informacyjne: |
||
Dane opracowania | ||
Opracował | Elżbieta Orzech | |
Zatwierdził | Elżbieta Orzech |
Data wytworzenia informacji: 2020-01-02
Stanowisko:
Data publikacji: 2020-01-02 00:00
Data zmiany | Opublikował | Autor | Data wytw. informacji |
---|---|---|---|
2020-11-25 12:55 | Marcin Gierlicki | - | - |
2020-11-25 12:55 | Marcin Gierlicki | - | - |
2020-11-24 13:24 | Agnieszka Świder | - | - |
2020-01-09 07:43 | Elżbieta Orzech | - | - |