Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności. W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. zamknij

Informacja o rejestrze instytucji kultury i o sposobie udostępnienia danych w nim zawartych

Informacja o rejestrze instytucji kultury i  o sposobie udostępnienia danych w nim zawartych

Rejestr  instytucji kultury, dla  których  organizatorem  jest  Gmina  Miasto  Rzeszów,   jest   prowadzony   na  podstawie  ustawy  z dnia 25 października 1991 r. o  organizowaniu  i   prowadzeniu działalności kulturalnej ( Dz. U. z 2012 r., poz. 406 ),   rozporządzenia   Ministra  Kultury   i  Dziedzictwa Narodowego  z dnia 26 stycznia 2012 r.( Dz. U. poz. 189),  upoważnienia  Prezydenta Miasta Rzeszowa  nr ORA-O-0052.600.2012do prowadzenia rejestru instytucji kultury, dokonywania wpisów, zmian  wpisów,  zakładania i prowadzenia ksiąg rejestrowych instytucji kultury.

Rejestr  prowadzony  jest  przez  Wydział Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Rzeszowa  i obejmuje następujące samorządowe  instytucje kultury:
1) Biuro Wystaw Artystycznych,
2) Teatr „ Maska” w Rzeszowie,
3) Galerię Fotografii Miasta Rzeszowa,
4) Estradę Rzeszowską,
5) Muzeum Dobranocek ze zbiorów Wojciecha Jamy w Rzeszowie,
6) Rzeszowski Dom Kultury.


Rejestr  oraz  szczegółowe  informacje  o    rejestrze  dostępne  są  w  Wydziale Kultury, Sportu  i  Turystyki Urzędu Miasta Rzeszowa, Rynek 11, pok. nr 3, tel. (17) 875- 47 -58  w  godz.7.30 - 15.30,  od poniedziałku  do piątku.

Dane w  rejestrze udostępnia się przez:

1.        Otwarty  dostęp  do zawartości rejestru  - bezpłatnie  przez  stronę  Biuletynu  Informacji  Publicznej   ( BIP)  organizatora.

2.        Wydanie odpisu z rejestru księgi rejestrowej (pełny lub skrócony) -  na wniosek, w  terminie 14 dni od daty otrzymania wniosku, na adres  wskazany  we  wniosku przesyłką  poleconą lub przekazanie osobiście wnioskodawcy  lub osobie  upoważnionej za pisemnym potwierdzeniem odbioru.

Odpisy opatrywane są datą  i   pieczęcią  urzędową  oraz  podpisem osoby,  która je sporządziła, z podaniem jej imienia i nazwiska oraz stanowiska służbowego.

Odpisy wydawane w sposób, o którym mowa w pkt. 2  podlegają opłacie skarbowej, w  wysokości  5,- zł za każdą rozpoczętą stronicę odpisu.

Niezależnie od prowadzonego rejestru instytucji kultury, dla każdej instytucji kultury prowadzi się elektroniczną księgę rejestrową.

Każdy ma prawo przeglądać w godzinach urzędowych  akta rejestrowe oraz księgi rejestrowe instytucji kultury.

 
 

Przygotowała: Małgorzata Kopf

Tel. ( 17 ) 875-47-58, adres e- mail: kopfm@erzeszow.pl

Zatwierdziła: Katarzyna Olesiak

Dyrektor Wydziału Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Rzeszowa

 
Pliki do pobrania:
Opublikował(a): 12.11.2012 12:34, Michał Solarski
Wytworzył(a): 17.10.2012 08:28, Michał Solarski
Drukuj Poleć znajomym

Ilość odwiedzin: 13075466
Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1, 35-064 Rzeszów   |   Infolinia: 17 788 99 00, Fax: 017 87 54 105   |   WWW: www.rzeszow.pl   |   E-mail: umrz@erzeszow.pl