Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności. W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. zamknij

SR-III.6131.336.2017

PREZYDENT MIASTA RZESZOWA

 

Rzeszów,  12 stycznia  2018r.

SR-III.6131.336.2017

 

 

 

OBWIESZCZENIE

 

 

Zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 ze zmianami) zawiadamiam, że zakończono zbieranie materiału dowodowego w sprawie rozpatrzenia wniosku Spółdzielni „ZODIAK”
z siedzibą w Rzeszowie przy Al. Rejtana 47  o udzielenie zezwolenia na usunięcie 5 sztuk drzew rosnących na działce nr 1789 obręb 208 w Rzeszowie przy ul. Paderewskiego 3B, 3C.

 

Strony mogą w terminie 7 dni od dnia doręczenia zawiadomienia, wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów w Urzędzie Miasta Rzeszowa, w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa, ul. Rynek 7, pok. 10, w godzinach: 7 30 - 15 30.

Na podstawie art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2016 r. poz. 2134 ze zmianami), organ prowadzący postępowanie w przedmiotowej sprawie, zawiadamia strony w trybie art. 49 ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, w związku z czym niniejsze zawiadomienie zostaje podane stronom do wiadomości na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Rzeszowa (bip.erzeszow.pl) oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 1 (parter – korytarz) i tablicy ogłoszeń Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 7 (parter – korytarz) w dniu 12 stycznia 2017r.

 

                                                             

Z up. PREZYDENTA MIASTA RZESZOWA

Anna Kozicka

Z-CA DYREKTORA WYDZIAŁU

               Ochrony Środowiska i Rolnictwa

Urzędu Miasta Rzeszowa

 

 

 

 

 

 

Otrzymują:

1. Spółdzielnia „ZODIAK”, Administracja „REJTANA”, 35-326 Rzeszów, Al. T. Rejtana 49/1

2. Strony postępowania według wykazu, zgodnie z art. 49 KPA – tablica ogłoszeń Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Rzeszowa, ul. Rynek 7 (parter – korytarz), tablica ogłoszeń w Ratuszu, ul. Rynek 1 (parter – korytarz).

3. SR-III-a/a

Opublikował(a): 12.01.2018 09:10, Tomasz Chotkowski
Wytworzył(a): 12.01.2018 08:56, Z-CA DYREKTORA WYDZIAŁU Anna Kozicka
Drukuj Poleć znajomym

Ilość odwiedzin: 4969556
Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1, 35-064 Rzeszów   |   Infolinia: 17 788 99 00, Fax: 017 87 54 105   |   WWW: www.rzeszow.pl   |   E-mail: umrz@erzeszow.pl