Ta strona używa cookie. Informacje o tym w jakich celach pliki cookie są używane znajdziesz w Polityce Prywatności. W przeglądarce internetowej możesz określić warunki przechowywania i dostępu do cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. zamknij

Informacja dla zarządców nieruchomości

Informacja dla zarządców nieruchomości

W dniu 1 lutego 2015 r. weszła w życie ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2015 r. poz. 87), która zmieniła niektóre regulacje dotyczące naliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

 Zgodnie z zapisem art. 6i ust 2. w/w ustawy: „w przypadku gdy w danym miesiącu na danej nieruchomości mieszkaniec zamieszkuje przez część miesiąca, opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi w miesiącu, w którym nastąpiła zmiana, uiszcza się w gminie, w której dotychczas zamieszkiwał, a w nowym miejscu zamieszkania – począwszy od miesiąca następnego, po którym nastąpiła zmiana”.

Prosimy o stosowanie w/w regulacji w składanych deklaracjach dotyczących nieruchomości nad którymi sprawują Państwo zarząd.

Opublikował(a): 25.02.2015 08:19, Robert Jarosz
Wytworzył(a): 25.02.2015 08:14, Sławomir Krygowski
Drukuj Poleć znajomym

Ilość odwiedzin: 2874041
Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1, 35-064 Rzeszów   |   Infolinia: 17 788 99 00, Fax: 017 87 54 105   |   WWW: www.rzeszow.pl   |   E-mail: umrz@erzeszow.pl